Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/414
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗамелюк, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-01-12T08:37:13Z-
dc.date.available2023-01-12T08:37:13Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗамелюк М., Крутій К.,Деснова І.uk_UA
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/414-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано самодіяльну гру дитини дошкільного віку. Окреслено особливості важливість гри у соціальній, емоційній, пізнавальній, фізичній та інших рухових сферах розвитку. Звертається увага на те, що гра виступає важливим елементом життя дитини. Це допомагає їм досягти майстерності, здобути певні навички, та навчитися контролювати своє оточення. Середовище та гра: важливі елементи, які підтримують один одного. Гра продовжує залишатися дуже важливою, а цікаві локації (створені дорослим) стають більш сприятливими для розвитку дітей дошкільного вікуї. Дошкільтникам потрібне те середовище, яке дозволить їм експериментувати, досліджувати та відкривати речі навколо свого оточення. Вони постійно рухаються або перебувають у дорозі і потребують багатьох можливостей відпрацьовувати нові навичкиuk_UA
dc.publisherАкадемічні студії. Серія: педагогікаuk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 1. С.122-134.;-
dc.subjectдитина дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectігрова компетентністьuk_UA
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.subjectігрове середовищеuk_UA
dc.titleСАМОДІЯЛЬНА ГРА ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ВАЖЛИВІСТЬ ЄДИНИХ ТЕРМІНОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
310-Текст статті-579-1-10-20220708.pdf539,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.