Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗамелюк, Марія Іванівна-
dc.date.accessioned2023-01-12T08:27:56Z-
dc.date.available2023-01-12T08:27:56Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЗамелюк М., Магдисюк Л.,Беспарточна О.uk_UA
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/413-
dc.description.abstractУ статті висвітлено основні теоретичні та аспекти ігрових технологій у роботі з дітьми дошкільного віку. Розкрито інтегративні підходи необхідності використання різних методів ігрової терапії залежно від наявної проблеми, факторів, дитини та етапу терапії. Гра дозволяє дитині активувати вроджені здібності до самовідновлення, підтримки та розвитку на емоційному та психологічному рівнях. Ігрова терапія пропонує дітям безпечно виражати почуття будь-якими способами, символічно через іграшки, активізуючи їхню розумову енергію до творчої діяльності та підвищить впевненість у собі та самооцінці.uk_UA
dc.publisher«Наукові інновації та передові технології» (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка»): журнал.uk_UA
dc.relation.ispartofseries№ 12(14) 2022.;С.285-297.-
dc.subjectдитина дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectграuk_UA
dc.subjectігротерапіяuk_UA
dc.subjectігротерапевтuk_UA
dc.subjectігрова діяльністьuk_UA
dc.subjectігрові технології.uk_UA
dc.titleІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ: ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3067-Текст статті-3085-1-10-20221209.pdf475,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.