Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/409
Назва: | КОМУНІКАТИВНА МОБІЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-ВИХОВАТЕЛЯ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ |
Автори: | Замелюк, Марія Іванівна |
Ключові слова: | комунікативна мобільність педагог-вихователь |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. / Ред. кол.: В. Ф. Черкасов, В. В. Радул, Н.С. Савченко та ін. Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка |
Бібліографічний опис: | Замелюк М., Триндюк В.,Пріма Р. |
Серія/номер: | Випуск 178;Частина IІ. С. 24-28 |
Короткий огляд (реферат): | У статті зроблений аналіз загальнонаукових підходів щодо комунікативної мобільності дозволяє стверджувати, що педагог повинен бути готовим до змін на рівні особистісних якостей (гуманістична мораль та основні елементи сучасного етикету – культура манер, культура вербального й невербального спілкування, комунікативна компетентність), продуктивної діяльності (висока сумісність, контактність і гнучкість, адаптивність, саморегуляція; гарні навички спілкування; відсутність відчуження, тобто включеність у соціальні зв’язки; відсутність фрустрованості й напруги, адекватність реагування), професійного розвитку (мати чітке уявлення про свої можливості, бути відкритим до інновацій, розширювати професійні компетентності). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/409 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
661-Текст статті-1187-2-10-20210331 (2).pdf | 521,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.