Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/391
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮрчук, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorГришина, Валентина Василівна-
dc.date.accessioned2023-01-04T11:10:56Z-
dc.date.available2023-01-04T11:10:56Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)-
dc.identifier.otherУДК 371.134:781-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32843/2663-6085-2019-14-1-38-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/391-
dc.description.abstractУ статті висвітлено окремі аспекти украй необхідної на сьогоднішній день теми викладання музично-теоретичних дисциплін в процесі професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. З’ясовано, якими новими особистісними та фаховими якостями повинен володіти педагог-музикант у сучасному соціумі. Проведено аналіз останніх досліджень і публікацій вітчизняних та зарубіжних науковців, котрі досліджували зазначену проблему. Окреслено коло все ще невирішених принципових питань, від яких залежить реалізація освітніх інновацій у сфері мистецької освіти. Зазначено, що активне впровадження в освітній процес використання інноваційних технічних засобів навчання сприяє оптимізації навчальної діяльності, відкриваючи нові можливості для креативного викладання та ефективного засвоєння студентами музично-теоретичних знань. Встановлено провідне значення музично-теоретичних дисциплін як потужної базової основи для виховання та розвитку творчої особистості майбутніх педагогів-музикантів. Основна увага зосереджується на особливостях фахової специфіки окремих навчальних музично-теоретичних дисциплін циклу – сольфеджіо, елементарної теорії музики, гармонії та аналізу музичних творів. Схарактеризовано методичні засади викладання музично-теоретичних дисциплін у педагогічному коледжі. Проаналізовано доцільність різних форм аудиторної та самостійної роботи студентів по кожному із навчальних предметів циклу музично-теоретичних дисциплін, визначено методи контролю знань на заняттях. Розглянуто професійні вміння та навички майбутніх музикантів-фахівців, отримані в результаті набутих знань із музично-теоретичних дисциплін. Сформульовано ряд основних музично-теоретичних компетенцій, якими повинен володіти музикант-професіонал, викладаючи музичне мистецтво в закладах загальної середньої освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПУ Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТеорія і методика професійної освіти;Вип.14, т.1-
dc.subjectмузично-теоретичні дисципліни (МТД)uk_UA
dc.subjectвчитель музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectфахова підготовкаuk_UA
dc.subjectспецифіка викладанняuk_UA
dc.subjectмайбутня музично-педагогічна діяльністьuk_UA
dc.subjectмузично-теоретичні компетенціїuk_UA
dc.titleФахова специфіка викладання музично-теоретичних дисциплін у педагогічному коледжіuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.