Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/391
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрчук, Оксана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Гришина, Валентина Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-04T11:10:56Z | - |
dc.date.available | 2023-01-04T11:10:56Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.issn | 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online) | - |
dc.identifier.other | УДК 371.134:781 | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.32843/2663-6085-2019-14-1-38 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/391 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено окремі аспекти украй необхідної на сьогоднішній день теми викладання музично-теоретичних дисциплін в процесі професійної підготовки майбутніх вчителів музичного мистецтва. З’ясовано, якими новими особистісними та фаховими якостями повинен володіти педагог-музикант у сучасному соціумі. Проведено аналіз останніх досліджень і публікацій вітчизняних та зарубіжних науковців, котрі досліджували зазначену проблему. Окреслено коло все ще невирішених принципових питань, від яких залежить реалізація освітніх інновацій у сфері мистецької освіти. Зазначено, що активне впровадження в освітній процес використання інноваційних технічних засобів навчання сприяє оптимізації навчальної діяльності, відкриваючи нові можливості для креативного викладання та ефективного засвоєння студентами музично-теоретичних знань. Встановлено провідне значення музично-теоретичних дисциплін як потужної базової основи для виховання та розвитку творчої особистості майбутніх педагогів-музикантів. Основна увага зосереджується на особливостях фахової специфіки окремих навчальних музично-теоретичних дисциплін циклу – сольфеджіо, елементарної теорії музики, гармонії та аналізу музичних творів. Схарактеризовано методичні засади викладання музично-теоретичних дисциплін у педагогічному коледжі. Проаналізовано доцільність різних форм аудиторної та самостійної роботи студентів по кожному із навчальних предметів циклу музично-теоретичних дисциплін, визначено методи контролю знань на заняттях. Розглянуто професійні вміння та навички майбутніх музикантів-фахівців, отримані в результаті набутих знань із музично-теоретичних дисциплін. Сформульовано ряд основних музично-теоретичних компетенцій, якими повинен володіти музикант-професіонал, викладаючи музичне мистецтво в закладах загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ПУ Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Теорія і методика професійної освіти;Вип.14, т.1 | - |
dc.subject | музично-теоретичні дисципліни (МТД) | uk_UA |
dc.subject | вчитель музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | фахова підготовка | uk_UA |
dc.subject | специфіка викладання | uk_UA |
dc.subject | майбутня музично-педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.subject | музично-теоретичні компетенції | uk_UA |
dc.title | Фахова специфіка викладання музично-теоретичних дисциплін у педагогічному коледжі | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Фахова специфіка викладання музично-теоретичних дисциплін у педагогічному коледжі.pdf | 2,49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.