Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/386
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШахрай, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorЯбковська, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2023-01-03T13:37:02Z-
dc.date.available2023-01-03T13:37:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2308-4634 (Print), 2617-0825 (Online)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/386-
dc.description.abstractУ статті розкрито сутність застосування міжпредметних зв`язків, творчого самовираження особистості. Висвітлено філософські, педагогічні, психологічні погляди на проблему естетичного виховання учнів. Визначено етапи актуалізації творчого самовираження особистості. Підкреслено значення творчого саморозвитку учня, що допомагає йому піднятися на вищий рівень і зуміти безперешкодно виконувати життєво необхідні творчі завдання та проблеми. В процесі формування естетичного виховання учнів відбувається поглиблення спеціальних та загальноестетичних знань, набуваються професійні уміння та навички, розвивається спадкоємність і перспективність розвитку та вдосконалення здібностей особистості. Міжпредметні звʼязки на заняттях зорієнтовані на забезпечення учнів системними знаннями, на формування комплексу спеціальних умінь, які дають можливість тим, хто навчається, самостійно, продуктивно й творчо опрацьовувати різноманітний учбовий матеріал у питаннях розвитку мистецтва, культури, освіти та виховання підростаючого покоління. Реалізація поставлених завдань зі встановлення міжпредметних звʼязків на заняттях естетичного циклу здійснюється на основі єдиних науково - педагогічних принципів науковості, системності, доступності та наочності навчання, свідомості й творчої пізнавальної активності, єдності естетичної потреби та художнього смаку, індивідуального підходу до учнів, застосування різних методів навчання, мотивації до подальшого збільшення соціокультурних знань, мовленнєвих та комунікативних вмінь, поглиблення знання учнями елементів історичної та культурної спадщини різних країн та народів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesМолодь і ринок;№11 (166)-
dc.subjectміжпредметні зв`язкиuk_UA
dc.subjectестетичне вихованняuk_UA
dc.subjectтворча самореалізаціяuk_UA
dc.subjectсамовираженняuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectкомпетентністьuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectдуховні цінностіuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ВСТАНОВЛЕННЯ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ`ЯЗКІВ НА ЗАНЯТТЯХ ЕСТЕТИЧНОГО ЦИКЛУuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії, методики музичної освіти та інструментальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ябковська, Шахрай_Дрогобич.pdf482,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.