Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/382
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШахрай, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorПоліщук, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-01-03T12:44:14Z-
dc.date.available2023-01-03T12:44:14Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issn2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/382-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу наукових джерел та спадщини В.О. Сухомлинського висвітлюється нетрадиційний підхід вченого до розуміння суті духовності особистості школяра, її вимірів. Акцентується увага на тому, що головним виміром духовності є сама особистість з її свідомістю, думками, вчинками та багатим духовним світом. Наголошується на звʼязку морально – етичного та емоційно – естетичного розвитку особистості. Значне місце займає у статті характеристика чинників впливу на духовність школяра, а саме: природи, літератури, мови, музики, сімʼї. Акцентовано увагу на виважених позиціях В.О.Сухомлинського щодо формування у школярів моральних звичок адекватної поведінки в колективі й наодинці зі своєю совістю. Підкреслено, що педагог особливу увагу звертав на потребу проникнення у внутрішній світ особистості, який, на переконання вченого є важливим пріоритетом у визначенні рівня духовності. У статті робиться наголос на те, що визначені міркування В.О.Сухомлинського особливо значущі у час звернення до гуманістичної парадигми, в умовах пріоритету особистісно орієнтованого підходу до виховання молоді. Характерно, що учений висловлював такі смислові міркування в умовах панування комуністичної ідеології. В теперішній час більше, ніж будь – коли ми зобовʼязані думати про душу людини, що ми в неї вкладаємо. З огляду на це ідеї проникнення учителя в духовний світ вихованця, ідеї формування гуманістичної спрямованості, висловлені й обґрунтовані В.О.Сухомлинським мають надзвичайну цінність. Особливу увагу автори звертають на акцентуванні В.Сухомлинським таких вимірів, як: людяність, любов до дитини. У статті зроблено виважені висновки стосовно актуальності положень вченого – гуманіста у розвитку духовності особистості, можливості їх трансформації в сучасну освітню практику. Окреслено також перспективи подальших досліджень.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнноваційна педагогіка;вип.18, т.1-
dc.subjectВ.О.Сухомлинськийuk_UA
dc.subjectдуховністьuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectмузикаuk_UA
dc.subjectмоваuk_UA
dc.subjectприродаuk_UA
dc.subjectсімʼяuk_UA
dc.subjectгромадянські цінностіuk_UA
dc.titleВиміри духовності особистості за В.О. Сухомлинськимuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії, методики музичної освіти та інструментальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Виміри духовності особистості за В.О. Сухомлинським..pdf265,34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.