Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/381
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШахрай, Оксана Миколаївна-
dc.contributor.authorТолочко, Роксолана Миколаївна-
dc.contributor.authorПавлюк, Надія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-01-03T12:17:27Z-
dc.date.available2023-01-03T12:17:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.issn2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/381-
dc.description.abstractСтаття присвячена актуальній та недостатньо дослідженій проблемі педагогічного впливу на формування особистості вихованців. На основі скрупульозного аналізу наукових джерел та різних тлумачень досліджуваного феномену зроблено висновки, що педагогічний вплив ‒ важлива складова професійної діяльності та педагогічної майстерності вчителя. У статті подано характеристику змістової сутності означеного терміну, достатньо обґрунтовані результати дослідження, та зроблено висновок, що педагогічний вплив - складне поняття, та уточнено механізми його дії на особистість. Обґрунтовано актуальність проблеми педагогічного впливу вчителя початкової школи на формування особистості молодшого школяра. Зʼясовано сутність поняття «педагогічний вплив», його функціональну спрямованість, параметри прояву. Акцентовано, що педагогічний вплив учителя початкової школи має свою специфіку, зумовлену його функціями та багатогранністю діяльності. На основі аналізу теоретичних джерел зʼясовано, що педагогічний вплив учителя ‒ складає багатовимірне поняття з властивою гнучкістю й динамікою. У статті узагальнено, що складність сутності педагогічного впливу зумовлюється функціональною спрямованістю (виховання, навчання, перевиховання), а також діями педагога в різних ситуаціях, прийомами та засобами впливу. У різних виховних ситуаціях завдання й характер педагогічного впливу будуть різними. У тексті визначено конкретні функції педагогічного впливу та критеріальні ознаки. Доведено, що це явище абсолютно залежить від особистісних та професійних якостей учителя. У статті узагальнено умови ефективності педагогічного впливу учителя на формування особистості молодшого школяра, та зроблено виважені висновки щодо значущості педагогічного впливу в професійній діяльності вчителя. Окреслено перспективи подальших досліджень.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнноваційна педагогіка;26-
dc.subjectпедагогічний впливuk_UA
dc.subjectучительuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectмолодший школярuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectумовиuk_UA
dc.subjectфункціїuk_UA
dc.titleБагатовимірність педагогічного впливу як наукова проблемаuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії, методики музичної освіти та інструментальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Багатовимірність педагогічного впливу як наукова проблема.pdf250,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.