Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/380
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Марчук, Сергій Степанович | - |
dc.date.accessioned | 2023-01-03T11:50:25Z | - |
dc.date.available | 2023-01-03T11:50:25Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/380 | - |
dc.description.abstract | The theories of children's games are considered in the scientific inheritance of F. Frebel and K. Ushinskiy. The historical and pedagogical analysis of leading teachers works proves, that a game has an important value in physical, moral and mental development of children, it promotes their successful socialization. The important pedagogical conditions of children's games are determined by Frebel and Ushinskiy: adults have less need to intervene in a game, and less need to limit the time of games. | uk_UA |
dc.publisher | Copyright by Innovatio Press Wydawnictwo Naukowe Wyzszej Szcoly Economii i Innowacji w Lublinie | uk_UA |
dc.subject | children's game | uk_UA |
dc.subject | outdoor games | uk_UA |
dc.subject | F. Frebel | uk_UA |
dc.subject | K. Ushinskiy | uk_UA |
dc.subject | «gifts» of Frebel | uk_UA |
dc.subject | playing activity | uk_UA |
dc.subject | child | uk_UA |
dc.subject | preschool education | uk_UA |
dc.title | Children's games in pedagogical conceptions of F. Frebel and k. Ushinskiy : methodical aspect | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pedagogika Froebla_2017.pdf | 102,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.