Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/371Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Марчук, Сергій Степанович | - |
| dc.date.accessioned | 2022-12-28T22:55:33Z | - |
| dc.date.available | 2022-12-28T22:55:33Z | - |
| dc.date.issued | 2011 | - |
| dc.identifier.other | УДК: 371.4 | - |
| dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/371 | - |
| dc.description.abstract | Здійснено психолого-педагогічний аналіз гармонійно розвиненої особистості в науковій спадщині К. Д. Ушинського. Розкрито його концептуальні положення щодо всебічного розвитку і формування гармонійно розвиненої особистості. З'ясовано роль принципів народності та гуманізму у вихованні школяра в педагогіці К. Д. Ушинського. | uk_UA |
| dc.publisher | Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти. Педагогічний пошук | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | ;2(70) | - |
| dc.subject | всебічний і гармонійний розвиток особистості | uk_UA |
| dc.subject | громадянське виховання | uk_UA |
| dc.subject | народність виховання | uk_UA |
| dc.subject | гуманістичний підхід у вихованні | uk_UA |
| dc.subject | педагогічна спадщина К. Д. Ушинського | uk_UA |
| dc.title | Проблеми всебічного розвитку і формування гармонійно розвиненої особистості у педагогічній концепції К. Д. Ушинського. | uk_UA |
| dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| pp_N2_2011.pdf | 134,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.