Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарчук, Сергій Степанович-
dc.date.accessioned2022-12-28T22:55:33Z-
dc.date.available2022-12-28T22:55:33Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.otherУДК: 371.4-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/371-
dc.description.abstractЗдійснено психолого-педагогічний аналіз гармонійно розвиненої особистості в науковій спадщині К. Д. Ушинського. Розкрито його концептуальні положення щодо всебічного розвитку і формування гармонійно розвиненої особистості. З'ясовано роль принципів народності та гуманізму у вихованні школяра в педагогіці К. Д. Ушинського.uk_UA
dc.publisherВолинський інститут післядипломної педагогічної освіти. Педагогічний пошукuk_UA
dc.relation.ispartofseries;2(70)-
dc.subjectвсебічний і гармонійний розвиток особистостіuk_UA
dc.subjectгромадянське вихованняuk_UA
dc.subjectнародність вихованняuk_UA
dc.subjectгуманістичний підхід у вихованніuk_UA
dc.subjectпедагогічна спадщина К. Д. Ушинськогоuk_UA
dc.titleПроблеми всебічного розвитку і формування гармонійно розвиненої особистості у педагогічній концепції К. Д. Ушинського.uk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pp_N2_2011.pdf134,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.