Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/365| Назва: | Вимоги до вчителів братських шкіл України (на прикладі Статуту Луцької братської школи 1624 року) | 
| Інші назви: | Наукова стаття | 
| Автори: | Марчук, Сергій Степанович Чемерис, Ірина Володимирівна  | 
| Ключові слова: | вчитель братські школи церковні братства порядок шкільний Луцька греко-латино-словенська школа  | 
| Дата публікації: | 2018 | 
| Видавництво: | Видавництво "Молодий вчений" | 
| Серія/номер: | ;12.1 (64.1) | 
| Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано історично-культурні передумови створення братських шкіл в Україні. Визначено принципи освітньої діяльності у православних школах, створених церковними братствами. Доведено на основі співставлення ідей Я. Коменського і педагогічної практики братських шкіл України спільність вимог у західноєвропейській освітній традиції та національними вимогами до вчителя. Вивчено та проаналізовано обов’язки та вимоги до педагога у Статуті Луцької школи 1624 року та згруповано їх у три блоки: особистісні якості, висока гуманна місія; компетентність педагогічного партнерства сім’ї та школи, професійні компетентності (організаційні, дидактичні, виховні). Відзначено тенденцію високих вимог до вчителів братських шкіл – від ґрунтовної та якісної педагогічної підготовки до бездоганної поведінки. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/365 | 
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ВИМОГИ ДО ВЧИТЕЛІВ БРАТСЬКИХ ШКІЛ УКРАЇНИ.pdf | 354,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.