Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/365
Назва: Вимоги до вчителів братських шкіл України (на прикладі Статуту Луцької братської школи 1624 року)
Інші назви: Наукова стаття
Автори: Марчук, Сергій Степанович
Чемерис, Ірина Володимирівна
Ключові слова: вчитель
братські школи
церковні братства
порядок шкільний
Луцька греко-латино-словенська школа
Дата публікації: 2018
Видавництво: Видавництво "Молодий вчений"
Серія/номер: ;12.1 (64.1)
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано історично-культурні передумови створення братських шкіл в Україні. Визначено принципи освітньої діяльності у православних школах, створених церковними братствами. Доведено на основі співставлення ідей Я. Коменського і педагогічної практики братських шкіл України спільність вимог у західноєвропейській освітній традиції та національними вимогами до вчителя. Вивчено та проаналізовано обов’язки та вимоги до педагога у Статуті Луцької школи 1624 року та згруповано їх у три блоки: особистісні якості, висока гуманна місія; компетентність педагогічного партнерства сім’ї та школи, професійні компетентності (організаційні, дидактичні, виховні). Відзначено тенденцію високих вимог до вчителів братських шкіл – від ґрунтовної та якісної педагогічної підготовки до бездоганної поведінки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/365
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВИМОГИ ДО ВЧИТЕЛІВ БРАТСЬКИХ ШКІЛ УКРАЇНИ.pdf354,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.