Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/362
Назва: | Компетентності з мобільним змістом у матрицях національних освітніх програм підготовки учителів фізичної культури |
Інші назви: | Наукова стаття |
Автори: | Марчук, Сергій Степанович Денисенко, Наталія Григорівна Найт, Надія Федорівна |
Ключові слова: | освітньо-професійна програма професійна мобільність майбутній вчитель фізичної культури професійна підготовка готовність компетентність заклад вищої освіти фізична культура |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова |
Серія/номер: | Педагогічні науки;Вип.72. Т.1 |
Короткий огляд (реферат): | Здійснено аналіз освітньо-професійних програмах підготовки майбутніх фахівців фізичної культури закладів вищої освіти України. З’ясовано, що професійна мобільність ґрунтується на принципах доступності, відкритості, системності, неперервності. Проаналізовано компетентності з мобільним змістом в освітньо-професійних програмах у закладах вищої освіти України, що здійснюють підготовку сучасного вчителя фізичної культури. Досліджено особливості системи професійної підготовки бакалаврів із фізичної культури та спорту. Виявлено важливу здатність майбутніх учителів фізичної культури розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми в галузі середньої освіти, що передбачає застосування теорій та методів освітніх наук та педагогіки, фізичного виховання і спорту, фізіології, біомеханіки, морфології. Авторами акцентовано на компетентностях із мобільним змістом, що має важливе значення для сучасної фізкультурної освіти, яка швидко адаптується до нових умов ринкової економіки. Визначено тенденції щодо формування професійної компетентності у майбутніх учителів фізичної культури: розширення автономії навчальних закладів; визначення особистісного фокусу освітньо-професійної програми підготовки фахівців; узагальнення опису результатів навчання; залучення закордонних професорів для викладання фахових дисциплін, тренерів для збірних команд в різних видах спорту з метою підвищення свого міжнародного іміджу та конкурентоздатності; домінування іноземної мови академічного співтовариства. З’ясовано особливості освітньої програми підготовки бакалаврів фізичної культури та спорту, які передбачають забезпечення індивідуальної траєкторії фахової підготовки майбутнього вчителя. Проаналізовано загальні та професійні компетентності з урахуванням сучасних тенденцій розвитку педагогіки, психології, теорії та методики фізичного виховання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/362 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Denysenko_Marchuk_Nait.pdf | 295,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.