Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМарчук, Сергій Степанович-
dc.contributor.authorЧемерис, Ірина Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-12-27T20:27:04Z-
dc.date.available2022-12-27T20:27:04Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 37.094(477)«18»(045)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/357-
dc.description.abstractУ статті науково обґрунтовано основні положення виховної системи К. Д. Ушинського – гуманізм, народність, природовідповідність. З‟ясовано шляхи їх реалізації, визначені у психолого-педагогічних працях видатного педагога. Доведено важливість концептуальних положень педагогічної системи К. Д. Ушинського в контексті сучасного освітнього середовища, адаптації їх до нових потреб шкільної практики сьогодення. Важливою є думка К. Д. Ушинського, що народ є справжнім захисником батьківщини, успіхом її благ і досягнень, носієм найвищої людської якості – гуманізму.uk_UA
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;4(11)-
dc.subjectК. Д. Ушинськийuk_UA
dc.subjectгуманізмuk_UA
dc.subjectнародністьuk_UA
dc.subjectприродовідповідністьuk_UA
dc.subjectпринципuk_UA
dc.subjectпедагогічна системаuk_UA
dc.titleГуманізм, народність та природовідповідність – визначальні принципи педагогічної системи К. Д. Ушинськогоuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pchv_2018_4_8.pdf414 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.