Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/346Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Марчук, Сергій Степанович | - |
| dc.date.accessioned | 2022-12-27T17:23:33Z | - |
| dc.date.available | 2022-12-27T17:23:33Z | - |
| dc.date.issued | 2008 | - |
| dc.identifier.other | УДК 371.26 | - |
| dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/346 | - |
| dc.description.abstract | У статті здійснено науковий аналіз базових понять і категорій педагогічного контролю і оцінювання навчальної успішності. Розглянуто дидактичні особливості процесу навчального оцінювання сучасних школярів. | uk_UA |
| dc.publisher | Запорізький національний університет | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Педагогічні науки;№1 | - |
| dc.subject | контроль | uk_UA |
| dc.subject | перевірка | uk_UA |
| dc.subject | оцінювання | uk_UA |
| dc.subject | оцінка успішності | uk_UA |
| dc.subject | діагностика результатів навчання | uk_UA |
| dc.subject | система оцінювання | uk_UA |
| dc.title | Науково-теоретичні аспекти контролю і оцінювання навчальної успішності учнів | uk_UA |
| dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Наук.-теорет.асп. контр..pdf | 345,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.