Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/339| Назва: | МИСЛЕННЯ ЯК ДІЯЛЬНІСТЬ У ВИМІРАХ СМИСЛУ ТА ІНТЕРПРЕТАЦІЇ: СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗ |
| Автори: | Іванова, Наталія Володимирівна |
| Ключові слова: | мислення діяльність смисл смислопокладання, інтерпретація пізнання інтенційність символіка соціальна реальність, творчість |
| Дата публікації: | 2017 |
| Видавництво: | Scientific Journal «ScienceRise» |
| Серія/номер: | Філософські науки;№1/1(30)2017 |
| Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблему мислення в контексті духовного освоєння соціокультурної дійсності. Показано, що смисл і розуміння предмета пізнання в процесі інтерпретації набуває соціокультурного змісту. Проведено аналіз символічних форм соціальної реальності. Доведено, що існування людини не лише у фізичному, але і у соціальному аспекті створює об’єктивну необхідність в інтерпретитивній, тобто творчій мисленнєвій діяльності, спрямованій на символічний універсум |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/339 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| texc_2017_1(1)__13.pdf | 330,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.