Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/338Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Іванова, Наталія Володимирівна | - |
| dc.date.accessioned | 2022-12-26T20:18:37Z | - |
| dc.date.available | 2022-12-26T20:18:37Z | - |
| dc.date.issued | 2013 | - |
| dc.identifier.other | УДК 37.01+14 | - |
| dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/338 | - |
| dc.description.abstract | Філософсько–освітні аспекти творчої спадщини В.О. Сухомлинського розглянуто в контексті метатеорії поглядів Г.Сковороди та його концепції «трисонячної єдності». Осмислення проблеми творення особистості здійснено в цілісній єдності та взаємозв’язку освітньої теорії та практики. | uk_UA |
| dc.language.iso | other | uk_UA |
| dc.publisher | Гілея: науковий вісник | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | ;2013.-№ 75.-С. 275-278 | - |
| dc.subject | філософія серця | uk_UA |
| dc.subject | «трисонячна єдність» | uk_UA |
| dc.subject | метатеорія | uk_UA |
| dc.subject | філософсько–освітній простір | uk_UA |
| dc.title | «Серце віддаю дітям» та осмислення концепту «трисонячної єдності» Г.Сковороди | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії та методики дошкільної освіти | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| gileya_2013_75_116.pdf | 72,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.