Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/329
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-12-26T18:33:50Z-
dc.date.available2022-12-26T18:33:50Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 130.31-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/329-
dc.description.abstractРозглянуто проблему духовного яка належить до тих смислових матриць буття, завдяки яким функціонують коди культури, соціальні варіанти життя, феномени наукового пізнання. Окреслено ціннісні смисли духовності як способу самотворення, конституювання особистості у відношенні до життя та мислення. Доведено, що духовність є антиподом універсалізації життя, масовізації, абсолютизації чуттєво-тілесної повсякденності. Показано, що духовне освоєння світу переводить об’єкти в культурні феномени і є умовою творення особистості та вирішення актуальних проблем морального і соціального життяuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherГуманітарний вісник ЗДІАuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 66-
dc.subjectдуховністьuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectмисленняuk_UA
dc.subjectсоціальністьuk_UA
dc.subjectкультураuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectсаморефлексіяuk_UA
dc.subjectморальністьuk_UA
dc.titleЦІННІСНИЙ ЗМІСТ «ДУХОВНОГО» В РЕАЛІЗАЦІЇ СМИСЛІВ ЖИТТЯ ІНДИВІДА: СОЦІАЛЬНО-ФІЛОСОФСЬКИЙ АНАЛІЗuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії та методики дошкільної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
78494-Текст статті-165455-1-10-20160929.pdf834,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.