Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/328| Назва: | Ключові виміри професійного зростання майбутнього вчителя музичного мистецтва |
| Автори: | Богдан, Зоя Петрівна Шахрай, Оксана Миколаївна Поліщук, Олена Володимирівна |
| Ключові слова: | професійне зростання , вчитель музичного мистецтва професіоналізм музично-естетична компетентність. |
| Дата публікації: | жов-2022 |
| Видавництво: | Науковий журнал "Інноваційна педагогіка", Одеса |
| Серія/номер: | том 2;випуск 51 |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена висвітленню проблеми професійного зростання майбутнього вчителя музичного мистецтва. Вихідним положенням у поданих матеріалах є акцент на зміні пріоритетів у сучасній освіті, посилення тенденції гуманізації й демократизації. Означене обʼєктивує посилення уваги до особистості вчителя, його професіоналізму. У статті наголошується на актуальності обраного напряму дослідження, подано аналіз наукових напрацювань із визначенням конкретних напрямків у кожного науковця. Чітко окреслено мету дослідження, яка передбачає узаконення науково-теоретичних положень щодо феномену професійного зростання вчителя музичного мистецтва і визначення ключових детермінантів означеної категорії. Методологія дослідження базується на взаємозвʼязку і взаємодії наукових підходів до вирішення заявленої проблеми, а саме: аксіологічного, акмеологічного, особистісно орієнтованого, компетентісного. Провідна ідея концепції дослідження полягає в обґрунтуванні положення про доцільність професійного зростання майбутнього вчителя музичного мистецтва як важливого процесу підвищення його професіоналізму |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/328 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Шахрай фахова 22.pdf | 150,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.