Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/328
Назва: Ключові виміри професійного зростання майбутнього вчителя музичного мистецтва
Автори: Богдан, Зоя Петрівна
Шахрай, Оксана Миколаївна
Поліщук, Олена Володимирівна
Ключові слова: професійне зростання
, вчитель музичного мистецтва
професіоналізм
музично-естетична компетентність.
Дата публікації: жов-2022
Видавництво: Науковий журнал "Інноваційна педагогіка", Одеса
Серія/номер: том 2;випуск 51
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена висвітленню проблеми професійного зростання майбутнього вчителя музичного мистецтва. Вихідним положенням у поданих матеріалах є акцент на зміні пріоритетів у сучасній освіті, посилення тенденції гуманізації й демократизації. Означене обʼєктивує посилення уваги до особистості вчителя, його професіоналізму. У статті наголошується на актуальності обраного напряму дослідження, подано аналіз наукових напрацювань із визначенням конкретних напрямків у кожного науковця. Чітко окреслено мету дослідження, яка передбачає узаконення науково-теоретичних положень щодо феномену професійного зростання вчителя музичного мистецтва і визначення ключових детермінантів означеної категорії. Методологія дослідження базується на взаємозвʼязку і взаємодії наукових підходів до вирішення заявленої проблеми, а саме: аксіологічного, акмеологічного, особистісно орієнтованого, компетентісного. Провідна ідея концепції дослідження полягає в обґрунтуванні положення про доцільність професійного зростання майбутнього вчителя музичного мистецтва як важливого процесу підвищення його професіоналізму
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/328
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії, методики музичної освіти та інструментальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шахрай фахова 22.pdf150,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.