Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/311
Назва: | ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ MYЕNGLІSHLAB ЯК ОДНІЄЇ З ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ |
Автори: | Дзямулич, Наталія Іванівна |
Ключові слова: | MyEnglіshLab, змішане навчання, дистанційне навчання |
Дата публікації: | 9-бер-2022 |
Видавництво: | Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія». Острог : Вид-во НаУОА, |
Бібліографічний опис: | У статті проаналізовано особливості використання сервісу MyЕnglіshLab як однієї з інтерактивних технологій змішаного навчання. Зроблено спробу виявити специфіку, визначити переваги і недоліки освітньої онлайн-платформи MyEnglіshLab у процесі навчання студентів. Здійснено аналіз головних принципів та форм роботи цього сервісу, його можливостей в умовах дистанційного навчання. Стверджується, що переваги користування MyEnglіshLab переважають недоліки, серед яких є певні проблеми з технічною оптимізацією даного сервісу, а тому свою освітню функцію сервіс виконує добре і його застосування є виправданим та зручним для навчального процесу. |
Короткий огляд (реферат): | Новітні процеси, які відбуваються в українській вищій школі, спонукають до вивчення питання про інноваційні світові тенденції розвитку освітніх систем. Одним із засобів вдосконалення системи навчання на даному етапі є інноваційні технології, нові способи та методи взаємодії викладачів та студентів, які забезпечать ефективні результати педагогічної діяльності. У статті проаналізовано особливості використання сервісу MyЕnglіshLab як однієї з інтерактивних технологій змішаного навчання. Зроблено спробу виявити специфіку, визначити переваги і недоліки освітньої онлайн-платформи MyEnglіshLab у процесі навчання студентів. Здійснено аналіз головних принципів та форм роботи цього сервісу, його можливостей в умовах дистанційного навчання. Стверджується, що переваги користування MyEnglіshLab переважають недоліки, серед яких є певні проблеми з технічною оптимізацією даного сервісу, а тому свою освітню функцію сервіс виконує добре і його застосування є виправданим та зручним для навчального процесу. У дослідженні визначено, що за нинішніх умов, коли електронні ресурси конкурують з друкованими виданнями, особливо гостро постає проблема взаємодії між традиційними формами навчання та засобами інформаційно-комунікаційних технологій. В результаті аналізу виявлено, що оптимізація навчального процесу шляхом поєднання усіх видів матеріалів в одному ресурсі, індивідуалізація та використання інтерактивних технологій змішаного навчання сприятиме вдосконаленню дистанційної освіти в умовах пандемії та глобального карантину. Встановлено, що використання новітніх інтерактивних технологій у поєднанні з класичними методами продукує якісно новий підхід до здобуття знань та змінює ставлення студента до навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/311 |
ISSN: | 2519-2558 |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія словесних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
029_Лук’янчук+М.+В.,+Дзямулич+Н.+І.,+Ляшко+А.+В._136-140 (1).pdf | 303,36 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.