Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/304| Назва: | «МОВА ЖИТТЯ» В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ТА ВИХОВАТЕЛІВ |
| Інші назви: | Наукова стаття |
| Автори: | Подолюк, Світлана Миколаївна Стрельбіцька, Олена Онуфріївна |
| Ключові слова: | Ненасильницька комунікація Емпатія Спілкування Розвиток |
| Дата публікації: | 2022 |
| Видавництво: | Комунальний заклад вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради |
| Серія/номер: | Академічні студії. Серія : «Педагогічні науки».;Вип.1 |
| Короткий огляд (реферат): | Наукове дослідження висвітлює актуальність потреби застосування методу ненасильницької комунікації (спілкування співпереживання чи спілкування співпраці), розробленого Маршалом Розенбергом, що базується на емпатії, в професійній діяльності майбутніх педагогів та вихователів. В Концепції НУШ застосування цього методу обумовлюється увагою до розвитку емоційного інтелекту майбутніх громадян. В умовах війни, що відбувається в нашій країні, значимість ролі цього методу активізується, зростає потреба в дбайливому, бережному спілкуванні з учнями, вихованцями, їх батьками, колегами-педагогами.У статті окреслюються теоретичні онови питання, зокрема, з’ясовується поняття «ненасильницька комунікація», визначаються практичні кроки її реалізації. Обґрунтовується потреба розглядати процес спілкування цілісно: у зв’язку вербального, невербального та емоційного компонентів. Такий принцип вивчення практичного аспекту мови акцентує увагу на особистості, сприйнятті й трансформації інформації окремою людиною, підвищує рівень її емпатії, а відтак полегшує комунікацію, сприяє її ефективності.Застосування методики коректного спілкування збагачує, розширює сприйняття процесу мовлення майбутні-ми фахівцями, активізує креативність, навчає критичного мислення, дозволяє привернути увагу до психологічних особливостей співрозмовників, їх внутрішнього стану, надає ресурси для реалізації безпечного спілкування з вихованцями, що особливо важливо в умовах воєнного часу. Окрім того, мотивує до пізнання національної ідентичності, сприяє формуванню цілісної картини про світ і себе в ньому. Переконливо доводимо, що комунікація надзвичайно важлива як для гармонійного розвитку особистості, так і для реалізації професійних завдань |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/304 |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Текст статті-Подолюк_Стрельбіцька.pdf | 247,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.