Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/299
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дзямулич, Наталія Іванівна | - |
dc.contributor.author | Дмитренко, Наталія Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-18T18:30:10Z | - |
dc.date.available | 2022-12-18T18:30:10Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.other | УДК 373.3:37016:81-028.31 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/299 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено питання формування мовленнєвої компетентності учнів початкової школи у процесі розвитку діалогічного мовлення на уроках української мови. Розкрито специфіку методики розвитку діалогічного мовлення як складової системи формування комунікативної компетентності молодших школярів. Обґрунтовано дидактично-виховний потенціал комунікативно-ситуативних вправ як ефективного засобу оптимізації процесу формування вмінь і навичок діалогічного мовлення учнів на початковому етапі освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Теоретичні й прикладні проблеми сучасної філології: збірник наукових праць | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Випуск 8. Частина ІІ | - |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | мовленнєвий розвиток | uk_UA |
dc.subject | діалогічне мовлення | uk_UA |
dc.subject | мовленнєва ситуація | uk_UA |
dc.subject | комунікативно-ситуативні вправи | uk_UA |
dc.title | КОМУНІКАТИВНО-СИТУАТИВНІ ВПРАВИ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія словесних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
sbornyk the scientific works 82 2019-сторінки-124-133.pdf | 339,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.