Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзямулич, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorДмитренко, Наталія Степанівна-
dc.date.accessioned2022-12-18T18:30:10Z-
dc.date.available2022-12-18T18:30:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 373.3:37016:81-028.31-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/299-
dc.description.abstractУ статті висвітлено питання формування мовленнєвої компетентності учнів початкової школи у процесі розвитку діалогічного мовлення на уроках української мови. Розкрито специфіку методики розвитку діалогічного мовлення як складової системи формування комунікативної компетентності молодших школярів. Обґрунтовано дидактично-виховний потенціал комунікативно-ситуативних вправ як ефективного засобу оптимізації процесу формування вмінь і навичок діалогічного мовлення учнів на початковому етапі освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТеоретичні й прикладні проблеми сучасної філології: збірник наукових працьuk_UA
dc.relation.ispartofseries;Випуск 8. Частина ІІ-
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk_UA
dc.subjectмовленнєвий розвитокuk_UA
dc.subjectдіалогічне мовленняuk_UA
dc.subjectмовленнєва ситуаціяuk_UA
dc.subjectкомунікативно-ситуативні вправиuk_UA
dc.titleКОМУНІКАТИВНО-СИТУАТИВНІ ВПРАВИ В СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія словесних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sbornyk the scientific works 82 2019-сторінки-124-133.pdf339,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.