Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/298
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бляшевська, Алла Василівна | - |
dc.contributor.author | Дмитренко, Наталія Степанівна | - |
dc.contributor.author | Федорець, Майя Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-18T18:16:23Z | - |
dc.date.available | 2022-12-18T18:16:23Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК 373.3.091.313:81'242:81'243:005(477.82) | - |
dc.identifier.other | DOI: 10.35619/iiu.v2i13.337 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/298 | - |
dc.description.abstract | Соціальне замовлення суспільства полягає в тому, щоб фахівець Нової української школи був підготовлений до ефективного виконання своїх професійних функцій і повноцінної участі в усіх сферах суспільного життя. У статті висвітлено актуальне питання організації освітнього процесу вищої школи України, а саме: формування загальних і професійних компетентностей вчителя початкової школи відповідно до вимог закону України «Про освіту», професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)». Робота містить огляд основних положень методу проєктів з точки зору досягнення основної мети навчання мови (рідної та іноземної) майбутніх педагогів, що передбачає ефективне спілкування в усній та писемній формах мови, користування мовою як засобом міжкультурного спілкування, вміння використовувати мову як інструмент у діалозі культур і цивілізацій сучасного світу. Авторами обґрунтовано дидактичний потенціал інтерактивних методів навчання, зокрема методу проєктів як складової системи формування комунікативної компетентності студентів вищих закладів педагогічної освіти у процесі вивчення української та англійської мов. Здійснено аналіз і узагальнено досвід роботи викладачів словесних дисциплін Луцького педагогічного коледжу з організації освітнього процесу на прикладі міжпредметного практико-орієнтованого довготривалого проєкту «Леся Українка. Україна. Світ», яким було охоплено студентів 1-4 курсів відділення «Початкова освіта» з додатковою кваліфікацією «Вчитель англійської мови в початковій школі». Доведено ефективність методу проєктів у системі формування загальних і професійних компетентностей загалом, а також комунікативної компетентності зокрема студентів вищих закладів педагогічної освіти України. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Інноватика у вихованні | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Випуск 13.Том 2. 2021 | - |
dc.subject | професійні компетентності | uk_UA |
dc.subject | інноваційні технології навчання | uk_UA |
dc.subject | комунікативна компетентність | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | метод проєктів | uk_UA |
dc.subject | проєкт | uk_UA |
dc.title | ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У СИСТЕМІ ФОРМУВАННЯ РІДНОМОВНОЇ ТА ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія словесних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
18-22-PB-сторінки-116-126.pdf | 1,04 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.