Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/293| Назва: | Взаємодія викладача і студента у процесі підготовки та проведення музично-освітнього заходу |
| Інші назви: | матеріали міжнародної конференції |
| Автори: | Смокович, Тетяна Віталіївна Кобук, Оксана Анатоліївна |
| Ключові слова: | музичне мистецтво міжособистісні взаємини партнерство |
| Дата публікації: | 29-тра-2020 |
| Видавництво: | Міжнародний науково-практичний журнал " WayScience" |
| Серія/номер: | Педагогічні науки;Т. 2 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється психологізація міжособистісних взаємин, що пред’являє підвищені вимоги до викладача в рамках «суб’єкт-об’єкт-суб’єктної» взаємодії. Взаємодіючи з викладачем, студент є водночас і суб’єктом (повноправною особистістю), і об’єктом, на який спрямовано педагогічний вплив. На навчання приходить весь студент, а не лише його розум, здібності, талант. Кожен викладач хоче того чи ні, є також вихователем. Заняття мають бути нагодою особистісного розвитку студента, а не лише здобуванням знання, спеціальності. У процесі спілкування особливу роль відіграє мова як «міра індивідуальної й усенародної культури, їх родової сутності» . Процес взаємодії включає в себе явище сприйняття і комунікації. Без розуміння цих процесів, урахування їх у дидактичному процесі (який природно закладає у собі взаємодію між учителем та учнем) практично неможливо результативно провести роботу під час уроку. Ці відносини має знати (відчувати) вчитель, адже він як педагог виступає з позиції дорослого. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/293 |
| Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія викладачів фортепіано |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Смокович Кобук_конференція.pdf | 141,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.