Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/293
Назва: Взаємодія викладача і студента у процесі підготовки та проведення музично-освітнього заходу
Інші назви: матеріали міжнародної конференції
Автори: Смокович, Тетяна Віталіївна
Кобук, Оксана Анатоліївна
Ключові слова: музичне мистецтво
міжособистісні взаємини
партнерство
Дата публікації: 29-тра-2020
Видавництво: Міжнародний науково-практичний журнал " WayScience"
Серія/номер: Педагогічні науки;Т. 2
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється психологізація міжособистісних взаємин, що пред’являє підвищені вимоги до викладача в рамках «суб’єкт-об’єкт-суб’єктної» взаємодії. Взаємодіючи з викладачем, студент є водночас і суб’єктом (повноправною особистістю), і об’єктом, на який спрямовано педагогічний вплив. На навчання приходить весь студент, а не лише його розум, здібності, талант. Кожен викладач хоче того чи ні, є також вихователем. Заняття мають бути нагодою особистісного розвитку студента, а не лише здобуванням знання, спеціальності. У процесі спілкування особливу роль відіграє мова як «міра індивідуальної й усенародної культури, їх родової сутності» . Процес взаємодії включає в себе явище сприйняття і комунікації. Без розуміння цих процесів, урахування їх у дидактичному процесі (який природно закладає у собі взаємодію між учителем та учнем) практично неможливо результативно провести роботу під час уроку. Ці відносини має знати (відчувати) вчитель, адже він як педагог виступає з позиції дорослого.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/293
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія викладачів фортепіано

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смокович Кобук_конференція.pdf141,11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.