Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/291
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Смокович, Тетяна Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Павлюк, Надія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-16T19:37:20Z | - |
dc.date.available | 2022-12-16T19:37:20Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.issn | 2415-8143 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/291 | - |
dc.description.abstract | В статті проаналізовано і охарактеризовано сучасні підходи по дослідженню матеріально-звукового аспекту музики та слова у педагогічній, музикознавчій, методичній літературі. Обговорюються питання термінології, а також порушуються деякі важливі питання, також у зв'язку з узагальненням даних з музикознавчих джерел. Розглянуто окремі аспекти формоутворення тексто-музичної форми як якогось феномена, який реалізується в конкретних втіленнях, але володіє загальними, чітко визначеними і стійкими ознаками. Систематизовано та узагальнено осмислення форм, породжених тією чи іншою епохою, в загальному контексті еволюції музичного формоутворення. Уточнено зміст поняття «текстово-музична форма», хоча дане поняття досить часто згадується в науковій літературі, загальне уявлення про нього вже склалося, сфера його застосування в цілому окреслена, все ж ряд уточнень внести необхідно. Зазначено, що слово досить легко насичується музичним початком: внести в мову обрану впорядкованість хоча б в одному з параметрів, і чим більше виявляється закономірностей у висотній, ритмічної і фонетичної організації, тим більше мистецтво слова зближується з мистецтвом музики, хоча і залишається при цьому самим собою. У якийсь момент слово досягає максимуму музикальності - коли воно вже не проговорюється, а співається; це ознака того, що відбувся синтез мистецтв. Однак для його повноцінної реалізації (в звуковому аспекті) потрібно було б, щоб музика озвучувала цілісний, зв'язний словесний текст, проте це буде вже не мистецтво музики в чистому вигляді, а синтез мистецтв. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Педагогічний часопис Волині | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;№ 4(11) | - |
dc.subject | музична теорія | uk_UA |
dc.subject | музичне мистецтво | uk_UA |
dc.subject | художньо-образне мислення | uk_UA |
dc.subject | методологічні установки | uk_UA |
dc.subject | жанри | uk_UA |
dc.subject | духовність | uk_UA |
dc.title | Музика і слово: матеріально звуковий аспект | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія викладачів фортепіано |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
смокович павлюк стаття.pdf | 275,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.