Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/274
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бойчук, Петро Микитович | - |
dc.contributor.author | Фаст, Ольга Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Фаловська, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2022-12-14T13:59:32Z | - |
dc.date.available | 2022-12-14T13:59:32Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.other | УДК 378:37.091.12 | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2022.1.32 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/274 | - |
dc.description.abstract | В умовах сьогодення важливим чинником реформування освітньої галузі, зокрема реалізації Концепції Нової української школи, є якісний освітній менеджмент. Підготовка висококваліфікованих управлінських кадрів, менеджерів освітніх організацій, лідерів педагогічних колективів є як вагомим пріоритетом модернізації вищої освіти, так і науковою проблемою, що має прикладний характер і потребує комплексного підходу до розв’язання, особливо в умовах реформи децентралізації.Мета статті полягає у здійсненні аналізу наукового дискурсу та державної освітньої політики з питань покращення професійної підготовки майбутніх менеджерів освітніх організацій, зокрема щодо управління фінансами та бюджетуванням.У контексті реформування національної системи освіти змінюються вимоги суспільства до професійних якостей керівника закладу освіти. Професійна компетентність менеджера обумовлює ефективність його дій не тільки у навчально-виховній діяльності, а й в управлінській, фінансово-економічній, адміністративно-господарській, проектній, інноваційній тощо. Тому сучасний менеджер освіти повинен володіти глибокими теоретичними знаннями і практичними уміннями, мати творче мисленням, власну особистісну позицію, бути професійно компетентним.Ступеневість вищої педагогічної освіти створює методологічний фундамент для інтеграції міждисциплінарних освітніх компонентів управлінського спрямування у зміст підготовки вчительських кадрів уже на першому (бакалаврському) ступені вищої освіти. Урахування соціально-економічних трансформацій, викликів, зумовлених воєнними реаліями, євроінтеграційних перспектив нашої держави зумовили модернізацію освітньо-професійної програми підготовки майбутніх бакалаврів початкової освіти у КЗВО «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради шляхом інтеграції в освітній процес освітніх компонентів за academic minor «Освітній менеджмент». Серед таких освітніх компонентів, як «Педагогічні технології освітнього менеджменту» та «Психологія освітнього менеджменту», запроваджено освітній компонент «Основи фінансового менеджменту та бюджетування в освітніх організаціях». | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Академічні студії | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;Вип. 1, 2022 | - |
dc.subject | управління освітнім закладом | uk_UA |
dc.subject | менеджер освітньої організації | uk_UA |
dc.subject | фінансування освіти | uk_UA |
dc.subject | бюджет-не фінансування | uk_UA |
dc.subject | управління видатками | uk_UA |
dc.title | ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ОСВІТНІХ ОРГАНІЗАЦІЙ ДО ЕФЕКТИВНОГО УПРАВЛІННЯ ВИДАТКАМИ | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Article.pdf | 257,48 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.