Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/271
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойчук, Петро Микитович-
dc.contributor.authorФаст, Ольга Леонідівна-
dc.date.accessioned2022-12-14T13:18:45Z-
dc.date.available2022-12-14T13:18:45Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 378.091(477.82)-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.1.1-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/271-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу вітчизняного та зарубіжного науково-педагогічного дискурсу, а також аналітичного вивчення досвіду вітчизняних закладів вищої освіти виявлено методологічні підходи щодо розроблення стратегії розвитку сучасного педагогічного закладу вищої освіти. Методологічним підґрунтям дослідження послугували методи контент-аналізу та кейс-метод, а також рейтинговий підхід до вивчення відповідного досвіду ЗВО України. За підсумками проведеного дослідження сформулювано методологічні рекомендації щодо розроблення стратегій розвитку сучасних вітчизняних закладів вищої освіти, які допоможуть удосконалити цей процес. У прийнятті управлінських рішень щодо розроблення стратегії розвитку ЗВО слід використовувати критерій альтернативності та оцінювати імовірність успішності конкретної стратегії за критеріями: узгодженості з попередніми досягненнями; витратністю ресурсів; орієнтацією стратегії за місцем закладу у конкуренції; за способом досягнення конкурентних переваг; термінами реалізації стратегії тощо. Структура стратегії розвитку закладу вищої освіти варіюється, однак, як правило, містить такі усталені компоненти: історична довідка про ключові віхи становлення закладу; характеристика актуального стану вишу, рівень його інфраструктури; місію та візію закладу (бачення його перспектив); цінності закладу вищої освіти; аналіз сильних та слабких сторін, загроз та можливостей; комплекс стратегічних цілей та завдань, критерії оцінювання їх досягнення та шляхи реалізації; очікувані результати. Якісна і дієва стратегія розвитку закладу вищої освіти – результат системної роботи не тільки керівництва чи робочої стратегічної групи, а цілої низки (пулу) зацікавлених сторін (стейкхолдерів), які залучаються на відповідних етапах її розроблення: професорсько-викладацький склад, працівники закладу, студентство та випускники, представники роботодавців, представники профільних відомств, дорадчих органів, експертного середовища тощо. У дослідженні обґрунтовано, що взаємодія зі стейкхолдерами та дієві стратегічні комунікації – це ті інструменти, що уможливлюють розроблення якісної та конкурентоспроможної стратегії розвитку закладу вищої освіти.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАкадемічні студіїuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;Вип.1-
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjectмісія закладу вищої освітиuk_UA
dc.subjectрозроблення стратегії розвиткуuk_UA
dc.subjectлідерствоuk_UA
dc.titleНАЦІОНАЛЬНИЙ ДОСВІД РОЗРОБЛЕННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: CASE STUDYuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра загальної педагогіки, психології та методики початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бойчук П. Фаст О.pdf377,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.