Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/268
Назва: | ТЕХНОЛОГІЯ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ КАРТ (МАЙНДМЕПЛІНГУ) СТУДЕНТАМИ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ |
Інші назви: | Наукова стаття |
Автори: | Давидюк, Галина Михайлівна |
Ключові слова: | інтелект-карта майндмеплінг карта пам’яті ментальна карта карта свідомості карта розуму інтенсивне навчання методика навчання студентів педагогічних коледжів |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова |
Серія/номер: | Серія 5: Педагогічні науки;Вип.72; Т. 1 |
Короткий огляд (реферат): | Розглядається методика пропагування та передачі досвіду застосування карт знань студентам педагогічного коледжу. Інформація і знання – головний продукт інформаційного суспільства. Для значної частини громадян так чи інакше доводиться розв’язувати життєво важливі проблеми, безпосередньо пов’язані з інформаційними джерелами. До цієї категорії безумовно належать і вчителі. Їхня роль у процесі роботи з інформаційними джерелами особлива. Мало того, що вони повинні навчитися оперативно засвоювати необхідну інформацію самі, то ще й навчити цього інших. Адже одне із завдань сучасної освіти – підготувати молоду людину до життя в цьому інформаційному просторі. У зв’язку з модернізацією освітнього процесу обсяг навчального матеріалу суттєво збільшився. За цих умов студентам важко запам’ятовувати нову інформацію в такій кількості безпосередньо. За таких умов не обійтися без врахування психофізіологічних особливостей сприйняття та засвоєння матеріалу. Традиційна методика конспектування лекцій максимально активізує ліву півкулю мозку, яка відповідає за вербальну інформацію (мову). Права півкуля, яка обробляє образну інформацію при цьому практично відпочиває. Тож традиційні способи отримання та обробки інформації використовують тільки половину можливостей інтелектуальної діяльності. Тим часом секрет ефективного навчання полягає в тому, щоб до процесу роботи залучити обидві півкулі. Запропонована Тоні Б’юзеном технологія застосування інформаційних карт (майндмеплінгу) подається як мотиватор інтенсивного навчання студентів педагогічних спеціальностей, як майбутній інструмент їхньої професійної діяльності. Варіанти її адресного використання для різного рівня мотивації та підготовки студентів дають однаково кращі результати, ніж традиційні методи навчання. Пропонується засвоєння цього методу студентами на рівні сформованих навичок для подальшого застосування в шкільній практиці на конкретних етапах отримання й закріплення знань школярами. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/268 |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія природничо-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Давидюк Г.М.pdf | 284,97 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.