Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/264
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБортнюк, Тетяна Юріївна-
dc.date.accessioned2022-11-07T08:05:29Z-
dc.date.available2022-11-07T08:05:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/264-
dc.description.abstractАктуальність проблеми формування підприємницької компетентності майбутнього вчителя початкової школи зумовлена глобалізаційними процесами, соціально-економічними та освітніми трансформаціями, інтеграцією до світового освітнього простору. В умовах модернізаційних викликів вітчизняної освітньої сфери, трансформаційних змін зростає роль підприємництва в державі, затребуваною є якісна підготовка майбутніх учителів, зокрема початкової школи, з високим рівнем компетенцій, мобільності, здібності до інноваційного мислення, професійно підприємливих, зі сформованою підприємницькою компетентністю.uk_UA
dc.subjectпідприємницька компетентністьuk_UA
dc.subjectмайбутній вчитель початкової школи.uk_UA
dc.titleМетодологічні підходи до формування підприємницької компетентності майбутнього вчителя початкової школиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра природничо - математичної, світоглядної освіти та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1082-Текст статті-2004-1-10-20220119 (2).pdf631,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.