Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/263
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлічук, Валерій Іванович | - |
dc.contributor.author | Чайка, Вікторія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-06T17:04:25Z | - |
dc.date.available | 2022-11-06T17:04:25Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК 784.9:378.011.3-051(477.82) | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/263 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена одному із важливих аспектів професійної підготовки вчителя музичного мистецтва – процесу формування співацького голосу. Обґрунтовано актуальність вибраного напряму дослідження. Проаналізовано стан наукового розроблення означеної проблеми, визначено ключові позиції, що не знайшли достатнього вивчення науковцями. Зміст статті розкриває сутність домінантних компонентів структури співацького голосу. Наголошується, що без знання їх теоретико-методичних засад неможливий успішний процес формування співацького голосу майбутнього вчителя музичного мистецтва. Досить ґрунтовно розкрито зміст ключових понять, таких як «співацька постава», «вокальне дихання», «звукоутворення», «співацький голос». Акцентовано, що власне функціональне навантаження означених категорій забезпечує успішний процес голосоутворення. У статті розкрито будову дихального апарату та наголошено на тому, що знання його особливостей є важливим та невід’ємним чинником успішного процесу формування співацького голосу. Досить суттєвим є акцент на доцільності гармонійної взаємодії дихального та голосового апаратів, а також техніки співака. Виділені чинники негативного впливу на розвиток співацького голосу, а саме: стихійність, безсистемність, порушення гармонійного зв’язку між співацьким диханням, звуком та співом, невміння практично використовувати резонаторну функцію голосу у поєднанні із системою дихання. У статті наголошується на тому, що у системі розвитку співацького голосу майбутнього вчителя музичного мистецтва важливим є знання закономірностей співочого процесу, володіння вокальними навичками. Узагальнено, що знання змістової сутності структурних компонентів співацького голосу у поєднанні з організацією методично правильної системної цілеспрямованої роботи викладача із застосуванням інноваційних методик значно оптимізує процес формування майбутнього вчителя музичного мистецтва. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "Луцький педагогічний коледж" ВОР | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;Випуск 4, частина 2 | - |
dc.subject | співацький голос | uk_UA |
dc.subject | вчитель музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка | uk_UA |
dc.subject | закономірності співацького процесу | uk_UA |
dc.subject | органи дихання | uk_UA |
dc.title | КОНЦЕПТИ СПІВАЦЬКОГО ГОЛОСУ В КОНТЕКСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pavlichuk_Chajka_2021.pdf | 279,79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.