Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/262
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлічук, Валерій Іванович-
dc.contributor.authorЧайка, Вікторія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-11-06T16:45:03Z-
dc.date.available2022-11-06T16:45:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 37. 011.3 – 051: 784.9-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/262-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню загально-педагогічних і методично-організаційних особливостей формування вокальної майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки. Доцільність обраної теми підсилюється низкою суперечностей і неусталеністю різноманітних прийомів постановки голосу, які виникли у процесі довготривалого періоду еволюційного розвитку класичної вокальної школи. Як наслідок, вокально- методичні прийоми формування співацького голосу є надзвичайно багатогранними та різноманітними. Теоретична новизна дослідження зумовлюється необхідністю пошуку нових організаційних форм, методів і прийомів вокальної педагогіки для ефективного виявлення й оволодіння саме такими вокальними техніками, які б максимально впливали на розвиток вокальних здібностей співаків-початківців, допомагали їм у майбутній професійній діяльності. У дослідженні проаналізовано деякі аспекти вокальних технік як захисних систем механізму голосової функції педагога-вокаліста. Теоретично обґрунтовано взаємодію трьох компонентів у процесі вокальної підготовки: постановка дихання, гортані та резонаторів як джерел якісного звукоутворення. Доведено непересічне значення явища імпедансу в процесі фонації та з’ясовано, що техніка співу із сильним імпедансом є найдоцільнішою у навчанні постановки голосу майбутніх учителів музичного мистецтва. Формування готовності майбутнього педагога до музично-виховної діяльності у школі передбачає озброєння його передовими та ґрунтовними фаховими знаннями, адже важливим елементом підготовки вчителя сучасної школи є сформованість високого рівня виконавських умінь і навичок, повне розкриття творчого потенціалу, готовність знайомити дітей зі світом музичного мистецтва, залучаючи їх до музикування. Одним з основних компонентів фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва є вокальна підготовка, тому що саме спів є основним видом діяльності учнів на уроках.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТеорія і методика професійної освіти;Випуск 21, Т. 2-
dc.subjectПрофесійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтваuk_UA
dc.subjectВокальна майстерністьuk_UA
dc.subjectВокальна технікаuk_UA
dc.subjectІмпедансuk_UA
dc.subjectФормування виконавських уміньuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ФОРМУВАННЯ ІМПЕДАНСУ ЯК ОСНОВНОГО ЗАХИСНОГО МЕХАНІЗМУ ГОЛОСОВОЇ ФУНКЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pavlichuk_Chajka_2020.pdf158,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.