Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/262
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлічук, Валерій Іванович | - |
dc.contributor.author | Чайка, Вікторія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-06T16:45:03Z | - |
dc.date.available | 2022-11-06T16:45:03Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.other | УДК 37. 011.3 – 051: 784.9 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/262 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено висвітленню загально-педагогічних і методично-організаційних особливостей формування вокальної майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі професійної підготовки. Доцільність обраної теми підсилюється низкою суперечностей і неусталеністю різноманітних прийомів постановки голосу, які виникли у процесі довготривалого періоду еволюційного розвитку класичної вокальної школи. Як наслідок, вокально- методичні прийоми формування співацького голосу є надзвичайно багатогранними та різноманітними. Теоретична новизна дослідження зумовлюється необхідністю пошуку нових організаційних форм, методів і прийомів вокальної педагогіки для ефективного виявлення й оволодіння саме такими вокальними техніками, які б максимально впливали на розвиток вокальних здібностей співаків-початківців, допомагали їм у майбутній професійній діяльності. У дослідженні проаналізовано деякі аспекти вокальних технік як захисних систем механізму голосової функції педагога-вокаліста. Теоретично обґрунтовано взаємодію трьох компонентів у процесі вокальної підготовки: постановка дихання, гортані та резонаторів як джерел якісного звукоутворення. Доведено непересічне значення явища імпедансу в процесі фонації та з’ясовано, що техніка співу із сильним імпедансом є найдоцільнішою у навчанні постановки голосу майбутніх учителів музичного мистецтва. Формування готовності майбутнього педагога до музично-виховної діяльності у школі передбачає озброєння його передовими та ґрунтовними фаховими знаннями, адже важливим елементом підготовки вчителя сучасної школи є сформованість високого рівня виконавських умінь і навичок, повне розкриття творчого потенціалу, готовність знайомити дітей зі світом музичного мистецтва, залучаючи їх до музикування. Одним з основних компонентів фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва є вокальна підготовка, тому що саме спів є основним видом діяльності учнів на уроках. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Теорія і методика професійної освіти;Випуск 21, Т. 2 | - |
dc.subject | Професійна підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | Вокальна майстерність | uk_UA |
dc.subject | Вокальна техніка | uk_UA |
dc.subject | Імпеданс | uk_UA |
dc.subject | Формування виконавських умінь | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЗАСОБАМИ ФОРМУВАННЯ ІМПЕДАНСУ ЯК ОСНОВНОГО ЗАХИСНОГО МЕХАНІЗМУ ГОЛОСОВОЇ ФУНКЦІЇ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pavlichuk_Chajka_2020.pdf | 158,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.