Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/260
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлічук, Валерій Іванович | - |
dc.contributor.author | Павлюк, Надія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-06T16:12:17Z | - |
dc.date.available | 2022-11-06T16:12:17Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.issn | 1992-5786 | - |
dc.identifier.other | УДК 37.091.33:78.07(477.82)(045) | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/260 | - |
dc.description.abstract | У статті подано трактування комунікації в розрізі особистісного аспекту в музичній діяльності, висвітлено зв’язок спілкування з особистісними рисами педагога, його мотивами та ціннісними орієнтаціями, самосвідомістю, професійними установками. У музично-педагогічній діяльності в особистісному аспекті сформована багатоканальна різнорівнева комунікація: комунікація «педагог та учень»; комунікація з музичним твором у різних виявах (слухання, виконання); міжособистісна комунікація студентів чи учнів. У науковій розвідці з’ясовано змістові особистісні компоненти, необхідні для успішної комунікації, а саме: ціннісний, інтелектуально-художній та емоційно-естетичний, наявність яких забезпечує ефективне спілкування та гармонійний розвиток особистості студента чи учня. Розглянуто специфіку музично-педагогічної діяльності, яка зумовлює тлумачення комунікації та відповідні комунікативні зв’язки і відносини. Саме така комунікація програмує алгоритм функціонування музичного мистецтва та визначає художньо-творчі способи комунікації з ним. Окреслено та розглянуто фактори, які формують професійну комунікативну діяльність конкретного педагога в особистісному аспекті, зокрема, такі змістові компоненти, як ціннісний, інтелектуально-художній та емоційно-естетичний. Комунікативна діяльність педагога безпосередньо має складну психолого-естетичну природу й пов’язана з естетичним феноменом музичного твору. Ситуація естетичної комунікації служить вагомим емоційно-естетичним компонентом взаємо- дії педагога, учня та музики. Специфіка емоційно-естетичного компонента музично-педагогічного спілкування полягає в естетизації. Педагог набуває статусу організатора комунікативного акту з музикою, тому саме цей статус не дає змоги педагогу-музиканту набути іміджу ментора. У цьому разі більш доречна й ефективна позиція фасилітатора, котрий забезпечує сприятливі умови для прояву творчо-креативних здібностей учнів. Здатність відчути та зрозуміти комунікативну ситуацію на занятті, не бути байдужим до особистості студента чи учня, ділитися знаннями та вміннями на високому інтелектуально-духовному рівні є вирішальними компонентами успішної комунікації. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Класичний приватний університет | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти;№67, Т. 1 | - |
dc.subject | Процеси спілкування | uk_UA |
dc.subject | Особистісний аспект | uk_UA |
dc.subject | Комунікація в музично-педагогічному процесі | uk_UA |
dc.title | ПРОЦЕСИ СПІЛКУВАННЯ В МУЗИЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ОСОБИСТІСНИЙ АСПЕКТ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pavlichuk_Pavlyuk_2019.pdf | 232,39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.