Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/250
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Регуліч, Ірина Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Комарук, Зоя Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-04T14:57:10Z | - |
dc.date.available | 2022-11-04T14:57:10Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.other | УДК 378.147:784.1(477.82) DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.1.10 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/250 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто поняття коучингу як сучасної технології досягнення успіху в галузі вокально-хорової діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Охарактеризовано його семантичне значення, історичний аспект розвитку, основні сфери функціонування. Окреслено сутність та підходи коучингу, які забезпечують базові принципи, як: партнерство, безоцінковість, дослідницька взаємодія, стимулювання мисленнєвих і творчих процесів, фокусування уваги на розкритті внутрішнього потенціалу майбутнього фахівця. Проаналізовано основні види коуч-моделей для забезпечення ефективної взаємодії. Визначено особливості їх інтеграції в освітній процес та можливість впровадження коуч-технології в умовах вокально-хорової діяльності. Визначено основні ресурси, які допомагають реалізації кінцевої мети та усуненню можливих перешкод на шляху трансформації особистості. Простежено залежність успіху від розвитку емоційного інтелекту, а саме вплив емоції страху на процес навчання, робота над позитивним мисленням. Розглянуто місце викладача-коуча в системі організації освітнього процесу, його вплив на рівень реалізації творчого потенціалу здобувача вищої освіти, умови підсилення синхронії комунікації та емоційного залучення між ними. Запропоновано умовну стратегію поетапного особистісного та професійного розвитку майбутнього вчителя музичного мистецтва, що містить акцентні точки на продуктивності навчання, зміні усталених алгоритмів власної поведінки, позитивному емоційному стані, мотивації до саморозвитку, саморегуляції, самовдосконаленні, а також творчій реалізації. Визначено умови успішного втілення коучингу як педагогічної технології в процесі вокально-хорової підготовки, що сприяє набуттю здобувачем вищої освіти таких ключових складових компонентів професійної компетентності, як: предметно-технологічна, психолого-педагогічна, загальнокультурна. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Комунальний заклад вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної ради | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;Вип. 1, | - |
dc.subject | коучинг, | uk_UA |
dc.subject | коуч-технології, | uk_UA |
dc.subject | професійна освіта, | uk_UA |
dc.subject | викладач-коуч, | uk_UA |
dc.subject | ефективна комунікація, | uk_UA |
dc.subject | вокально-хорова діяльність. | uk_UA |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ КОУЧ-ТЕХНОЛОГІЇ У ВОКАЛЬНО-ХОРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Rehulich_Komaruk_2021.pdf | 267,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.