Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбач, Надія Василівна-
dc.contributor.authorСтрельбіцька, Олена Онуфріївна-
dc.date.accessioned2022-11-03T09:24:07Z-
dc.date.available2022-11-03T09:24:07Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issn2786-51ОХ-
dc.identifier.otherУДК 070:81-374-053.67(477.82)-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.52726/as.humanities/2022.2.3-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/247-
dc.description.abstractУ статті розповідається про медіакультуру як окремий вид культури, що формується під впливом різних видів медіа. У сучасному інформаційному світі вплив медіакультури на різні сфери життя особистості зокрема та на суспільство в цілому досить значний. Відтак дослідження зосереджене на формуванні лексикону сучасної студентської молоді під впливом медіасередовища. З’ясовано, що на поповлення словникового запасу студентської аудиторії мають вплив візуальні, аудіальні та аудіовізуальні медіа. Важлива роль у цьому процесі належить також рекламі. Нові слова проникають у лексикон сучасної молоді двома способами: свідомо та підсвідомо. Перший передбачає цілеспрямоване вживання нових лексем у власному мовленні з метою наслідування відомих та популярних людей, що часто фігурують у різних медіа. Другий ‒ підсвідоме запам’ятовування та майже автоматичне відтворення слів, які найчастіше трапляються в тих джерелах інформації, з якими людина щоденно має справу. Внаслідок проведеного опитування, у статті з’ясовано, що переважну більшість лексичних запозичень з медіа можна умовно розділити на дві групи: ті, що з’явилися внаслідок появи нових реалій та процесів у інтернет-медіа та ті, що є зразками популярного молодіжного інтернет-сленгу. Такі впливи медіакультури на мовлення сучасної молоді є неминучими, адже сьогоднішні реалії передбачають активне студентське спілкування в соцмережах, чатах, форумах, блогах, споживання інформації з рекламних роликів, телепрограм та реалітішоу. Єдиним виходом для фільтрування неологізмів з інтернету та уникнення їх зловживанням у власному мовленні є безперервна медіаосвіта та аналіз інформації.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherАкадемічні студіїuk_UA
dc.relation.ispartofseriesГуманітарні науки;Вип.2-
dc.subjectмедіаuk_UA
dc.subjectмедіакультураuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectінформаціяuk_UA
dc.subjectсленгuk_UA
dc.subjectлексиконuk_UA
dc.subjectстудентствоuk_UA
dc.titleВПЛИВ МЕДІАКУЛЬТУРИ НА ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИКОНУ СУЧАСНОЇ МОЛОДІuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
346-Текст статті-651-1-10-20221021.pdf278,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.