Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/245
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Давидюк, Галина Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Осип, Марія Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-03T08:16:35Z | - |
dc.date.available | 2022-11-03T08:16:35Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.issn | 2786-4766 | - |
dc.identifier.other | УДК 378 | - |
dc.identifier.other | DOI https://doi.org/10.52726/as.pedagogy/2021.4.1.12 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/245 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються психолого-педагогічні аспекти збереження психологічного здоров’я студентської молоді. Акцентується увага на стресових ситуаціях під час навчального процесу, способах релаксації. Детально розкриваються чинники психологічного здоров’я в різні періоди навчання студентів. На початковому етапі негативний вплив на психологічне здоров’я студентів відбувається через емоційні переживання через обмежену здатність адаптуватися до нових умов та завойовування статусу в колективі. У цей час переважна більшість студентів перебуває у стані хронічної психологічної втоми, яка й сприяє низькому рівню мотивації до навчальної діяльності. На ці процеси накладаються побічні чинники, серед яких побутові, особистісні, професійні, суспільні. Та все ж опитування студентів Луцького педагогічного фахового коледжу показало, що 85% опитаних у цей період турбує стан здоров’я. У наступні роки навчання цей показник покращується. Натомість роздратованість викликає великий об’єм навчального матеріалу, нерозуміння окремих предметів, погані оцінки, фінансові проблеми і аж до невдоволення обраною професією. У статті пропонуються конкретні заходи щодо покращення психічного здоров’я студентів, серед яких спілкування з іншими людьми, фізична активність, освоєння нових знань та видів діяльності, допомога іншим і врешті решт психологічний самоаналіз. За умови правильної організації раціональної праці та відпочинку студентів ліквідується внутрішньо особистісний конфлікт між вимогами до навчальної діяльності та адаптації психічних можливостей студента. Тоді у нього зніметься напруження, активізується увага, пам’ять, мислення; зменшиться рівень тривожності, агресивності; підвищиться інтерес до навчання. Важливим напрямком діяльності закладу освіти повинно стати забезпечення необхідними санітарно-гігієнічними умовами, внутрішнє середовище (озеленення, контроль за штучним освітленням, чистота кабінетів, якість харчування). | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Академічні студії | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка;Вип.4, ч. 1 | - |
dc.subject | психічне здоров’я | uk_UA |
dc.subject | психологічна підтримка | uk_UA |
dc.subject | саморегуляція | uk_UA |
dc.subject | психофізіологічне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | студенти закладів вищої освіти | uk_UA |
dc.title | ВАЛЕОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПСИХОЛОГІЧНОГО ЗДОРОВ’Я СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія природничо-математичних дисциплін |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття Давидюк-Осип.pdf | 282,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.