Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/244
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДавидюк, Галина-
dc.contributor.authorКардашук, Наталія-
dc.contributor.authorПоліщук, Наталія-
dc.date.accessioned2022-11-03T08:06:47Z-
dc.date.available2022-11-03T08:06:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 37.013.8:613.9(045)(477.82)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/244-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються основні напрямки підготовки вчителів початкових класів до формування культури здоров‟я молодших школярів на основі ноопедпгогіки. Головна увага приділяється індивідуальному підходу до особистості, врахуванні її природних задатків та їх тривалому цілеспрямованому розвитку. Завдання викладача культури здоров‟я полягає в теоретичній і практичній підготовці молодших спеціалістів на вирішення завдань гармонійного розвитку духовних, психічних і фізичних сил учнів, їхньої оптимальної біосоціальної адаптації до середовища проживання.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогічний часопис Волиніuk_UA
dc.relation.ispartofseries;№4 (11)-
dc.subjectкультура здоров’яuk_UA
dc.subjectноопедагогікаuk_UA
dc.subjectкультура почуттівuk_UA
dc.titleНООПЕДАГОГІКА КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія природничо-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Давидюк, Кардашук, Поліщук, 25-33.pdf416,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.