Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/220
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Науменко, Марія Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Панасюк, Катерина Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-30T10:48:30Z | - |
dc.date.available | 2022-10-30T10:48:30Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.other | УДК 78.087 .68(075.8) | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/220 | - |
dc.description.abstract | В статті зазначається, що ведучою особистістю, що направляє музичний колектив, є диригент. На ньому лежить велика відповідальність: художня, морально-етична, фінансово-економічна. Успішний диригент - це унікальний лідер, який не тільки згуртовує різнорідну множинність оркестрантів і співаків хору в цілісний творчий «організм», а й визначає шлях розвитку колективу. Зазначається, що перед диригентом виникає проблема вибору: обрати репертуар і виконавські трактування, які диктуються попитом, або запропонувати нову музичну інтерпретацію, індивідуально неповторне рішення, філософське «слухання» світу, що не завжди може обіцяти матеріальний успіх і швидке масове визнання. Від точності відповіді залежить не тільки творча доля самого диригента, а й процвітання всього музичного колективу. Наголошується на тому, що однією з актуальних проблем є визначення успішності елітарних за своєю суттю інституцій - симфонічного оркестру або академічного хору в умовах глобального, масового суспільного споживання. До того ж актуальною залишається і тема пошуку технології сценічного успіху диригента як особистості. Варто зазначити, що до цього часу в музичному середовищі підтримується думка, висловлена в середині XX в. американським диригентом Л. Стоковським: «Диригування - одна з найбільш туманних і невірно зрозумілих областей музичного мистецтва. Найчастіше занадто багато значення надається зовнішній стороні диригування, в той час як внутрішній зміст мистецтва диригування залишається абсолютно нерозкритим» [2, с. 159]. Але з тих пір пройшло достатньо часу, і диригентська діяльність зазнала явні зміни, безпосередньо пов'язані з трансформацією соціального життя. Попит суспільства зробило сферу музичної культури частиною глобальних бізнес-процесів, і даний ключовий момент не можна залишати без уваги, кажучи про диригентську діяльність. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах.Запоріжжя. | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Теоретичні основи сучасної педагогіки та освіти;Вип. 60. Т. 1. С. 135-138. | - |
dc.subject | інноваційні принципи | uk_UA |
dc.subject | методична компетентність | uk_UA |
dc.subject | хорове диригування | uk_UA |
dc.subject | суміжні музичні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарні зв'язки | uk_UA |
dc.subject | інтенсифікація навчання | uk_UA |
dc.title | Роль диригента у формуванні цілісного сприйняття музики | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Науменко Панасюк 2018.pdf | 142,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.