Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНауменко, Марія Олександрівна-
dc.contributor.authorПанасюк, Катерина Андріївна-
dc.date.accessioned2022-10-30T10:48:30Z-
dc.date.available2022-10-30T10:48:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.otherУДК 78.087 .68(075.8)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/220-
dc.description.abstractВ статті зазначається, що ведучою особистістю, що направляє музичний колектив, є диригент. На ньому лежить велика відповідальність: художня, морально-етична, фінансово-економічна. Успішний диригент - це унікальний лідер, який не тільки згуртовує різнорідну множинність оркестрантів і співаків хору в цілісний творчий «організм», а й визначає шлях розвитку колективу. Зазначається, що перед диригентом виникає проблема вибору: обрати репертуар і виконавські трактування, які диктуються попитом, або запропонувати нову музичну інтерпретацію, індивідуально неповторне рішення, філософське «слухання» світу, що не завжди може обіцяти матеріальний успіх і швидке масове визнання. Від точності відповіді залежить не тільки творча доля самого диригента, а й процвітання всього музичного колективу. Наголошується на тому, що однією з актуальних проблем є визначення успішності елітарних за своєю суттю інституцій - симфонічного оркестру або академічного хору в умовах глобального, масового суспільного споживання. До того ж актуальною залишається і тема пошуку технології сценічного успіху диригента як особистості. Варто зазначити, що до цього часу в музичному середовищі підтримується думка, висловлена в середині XX в. американським диригентом Л. Стоковським: «Диригування - одна з найбільш туманних і невірно зрозумілих областей музичного мистецтва. Найчастіше занадто багато значення надається зовнішній стороні диригування, в той час як внутрішній зміст мистецтва диригування залишається абсолютно нерозкритим» [2, с. 159]. Але з тих пір пройшло достатньо часу, і диригентська діяльність зазнала явні зміни, безпосередньо пов'язані з трансформацією соціального життя. Попит суспільства зробило сферу музичної культури частиною глобальних бізнес-процесів, і даний ключовий момент не можна залишати без уваги, кажучи про диригентську діяльність.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах.Запоріжжя.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТеоретичні основи сучасної педагогіки та освіти;Вип. 60. Т. 1. С. 135-138.-
dc.subjectінноваційні принципиuk_UA
dc.subjectметодична компетентністьuk_UA
dc.subjectхорове диригуванняuk_UA
dc.subjectсуміжні музичні дисципліниuk_UA
dc.subjectміждисциплінарні зв'язкиuk_UA
dc.subjectінтенсифікація навчанняuk_UA
dc.titleРоль диригента у формуванні цілісного сприйняття музикиuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Науменко Панасюк 2018.pdf142,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.