Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦарик, Тетяна Мирославівна-
dc.contributor.authorБоремчук, Лілія Іванівна-
dc.date.accessioned2022-10-28T21:11:18Z-
dc.date.available2022-10-28T21:11:18Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.otherУДК 159:793.3:373.2.016(477.82)(045)-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/218-
dc.description.abstractУ статті визначено актуальність впровадження хореографії в систему сучасної української дошкільної освіти як важливої складової фізичного, духовного, художнього розвитку дитини, її оздоровлення та подальшої успішної соціалізації. Автором розкрито теоретичні та методичні основи організації та проведення хореографічної роботи з дітьми дошкільного віку, особливості урахування вікових характеристик дітей в хореографічній діяльності, сформульовано завдання та визначено зміст хореографічної роботи. Названі методичні вимоги до проведення хореографічних занять, особливості роботи хореографа по підбору танцювального репертуару та методи роботи над постановкою танців. Також проаналізовано проблеми розвитку хореографічних здібностей дітей дошкільного віку на початковому етапі навчання основам хореографії. Хореографічні здібності дітей розглядаються як складне багаторівневе утворення , у структурі якого можна виділити такі базові компоненти: інтелектуально-творчий потенціал, музично-рухові можливості та комплекс мотиваційно індивідуальних якостей. Розглянуто психолого-педагогічні умови, що сприяють ефективності розвитку хореографічних здібностей дітей дошкільного віку У дошкільному віці створюються передумови для залучення дітей до занять хореографією з метою їх всебічного й гармонійного розвитку.До передумов залучення дітей до занять хореографією з метою їх всебічного та гармонійного розвитку відносяться такі: зміни в психічному розвитку (удосконалення рухової пам’яті, узгодження сприймання з практичними діями, розвиток образного мислення та репродуктивної уяви, зростання усвідомленості та довільності рухів); зміни у фізичному розвитку (розвиток кістково-м’язової системи та рухової функції, покращення показників рухових якостей (швидкості, гнучкості, спритності), збільшення темпів морфо-функціонального розвитку, зростання фізичної працездатності); зростання інтересу до виконавських видів мистецтва; інтенсивний розвиток музичного сприймання, музично-рухового виконавства та художньо-творчих здібностей.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesІнноваційна педагогіка;№ 20-
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectхореографічне мистецтвоuk_UA
dc.subjectхореографічні здібностіuk_UA
dc.subjectінтелектуально-творчий потенціалuk_UA
dc.subjectрухові можливостіuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Царик5.pdf644 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.