Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/214
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦарик, Тетяна Мирославівна-
dc.date.accessioned2022-10-28T20:04:50Z-
dc.date.available2022-10-28T20:04:50Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.otherУДК: 37.015.31:793.3-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/214-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються й обґрунтовуються педагогічні умови ефективної організації естетичного виховання студентської молоді у процесі хореографічної діяльності. На основі аналізу психолого-педагогічної мистецтвознавчої літератури розкривається поняття та визначається сутність хореографічної діяльності в системі естетичного виховання, вплив танцювального мистецтва на процес естетичного сприйняття, вироблення естетичних потреб, естетичної свідомості та залучення студентів до художньо-естетичної діяльності у формуванні особистості майбутнього педагога.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет ім. І. Франкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМолодь і ринок;№ 3-
dc.subjectестетичне вихованняuk_UA
dc.subjectвиховний процесuk_UA
dc.subjectстудентська молодьuk_UA
dc.subjectхореографічна діяльністьuk_UA
dc.subjectестетичний розвитокuk_UA
dc.subjectестетична свідомістьuk_UA
dc.subjectестетичне сприйманняuk_UA
dc.subjectестетична культураuk_UA
dc.subjectестетичний смакuk_UA
dc.titleСУТНІСТЬ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Царик 1.pdf516,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.