Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШуст, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorГончарук, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorДацюк, Вікторія Василівна-
dc.date.accessioned2022-10-26T14:47:55Z-
dc.date.available2022-10-26T14:47:55Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/201-
dc.description.abstractНаціональне виховання школярів, зокрема і в контексті розвитку компетентності вільного володіння державною мовою, є важливою ланкою у процесі розбудови незалежної України, духовного відродження і демократизації нашого суспільства. Найбільш придатними для роботи з народознавчим матеріалом є уроки української мови. Народознавчий матеріал у початковій школі досі використовується епізодично, без детально розробленої методики його опрацювання. Ефективність освітнього процесу значною мірою залежить від рівня зацікавленості школярів. Використання художніх текстів, фольклору на уроках мови створюють можливості не лише для більш повного й глибокого оволодіння мовою, а й для розуміння естетичної природи літератури, її сутності як мистецтва слова. Уведення в освітній процес народознавчих елементів дає змогу збагачувати уроки української мови і читання, розширювати словниковий запас здобувачів освіти, їхню стилістичну і загальну мовну культуру, грамотність. Важливо брати до уваги регіональні особливості національних традицій у вихованні учнів, за можливості проводити пошукову народознавчу роботу, під час якої діти могли б записувати фольклорні тексти безпосередньо з вуст носіїв. Засоби народознавства урізноманітнюють урок, прищеплюють інтерес до рідної мови, розширюють світогляд школяра, збагачують словниковий запас, розвивають мовлення, знайомлять дітей з українськими звичаями, традиціями і культурою.uk_UA
dc.publisherІнноватика у вихованніuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск 15;-
dc.subjectнародознавчий матеріалuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.subjectурок української мовиuk_UA
dc.subjectфольклорні текстиuk_UA
dc.subjectсистема вправuk_UA
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ НАРОДОЗНАВСТВА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ОДНА З УМОВ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВІЛЬНОГО ВОЛОДІННЯ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія словесних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шуст,Гончарук,Дацюк_Елементи народознавства.pdfВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ НАРОДОЗНАВСТВА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ОДНА З УМОВ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВІЛЬНОГО ВОЛОДІННЯ ДЕРЖАВНОЮ МОВОЮ451,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.