Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШуст, Людмила Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-10-25T17:10:47Z-
dc.date.available2022-10-25T17:10:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/193-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано роль етимологічного аналізу лексем у системі словникової роботи учнів молодших класів. Визначено, що це може сприяти реалізації завдань, передбачених програмою НУШ. Окреслено пізнавальне, навчальне та виховне значення етимологічних розвідок. Простежено взаємозв’язок етимології з діалектологією, що часто допомагає розкрити найдавніші історичні значення слова. Схарактеризовано етапи проведення етимологічного аналізу в початковій школі. Установлено, що системне використання етимологічних розвідок та елементів цікавої етимології сприятиме розвитку комунікативної компетентності учня, а також формуванню національно свідомого громадянина.uk_UA
dc.publisherПедагогічний часопис Волиніuk_UA
dc.relation.ispartofseries№4(11);-
dc.subjectетимологічний аналізuk_UA
dc.subjectетимологічна розвідкаuk_UA
dc.subjectпрограма НУШuk_UA
dc.subjectіншомовні словаuk_UA
dc.subjectдіалектологіяuk_UA
dc.subjectвнутрішня форма словаuk_UA
dc.titleЗБАГАЧЕННЯ, УТОЧНЕННЯ Й АКТИВІЗАЦІЯ СЛОВНИКА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ШЛЯХОМ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія словесних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шуст_Етимологія.pdfЗБАГАЧЕННЯ, УТОЧНЕННЯ Й АКТИВІЗАЦІЯ СЛОВНИКА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ШЛЯХОМ ЕТИМОЛОГІЧНОГО АНАЛІЗУ11,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.