Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/186
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гургула, Роман Іванович | - |
dc.contributor.author | Столярчук, Любов Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-23T14:33:26Z | - |
dc.date.available | 2022-10-23T14:33:26Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.issn | ISSN 1992-5786 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/186 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано принципи формування сценічних умінь у студентів музичного відділення, шляхи підвищення рівня професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва на сучасному етапі розвитку освіти; з’ясовано змістові особистісні компоненти, необхідні для успішної сценічної комунікації, а саме ціннісний, інтелектуально-художній та емоційно-естетичний, наявність яких забезпечує ефективне спілкування та гармонійний розвиток особистості студента чи учня. Звертається увага на значимість особистісно орієнтованого, продуктивно-діяльного, креативно розвиваючого, художньо-виховного підходів, які багато в чому уособлюють парадигму розвитку виконавської культури студентів-виконавців. Виявляється важливість застосування принципів сценічної майстерності як основи формування компетентності студента музичного відділення. У сучасному світі людина потребує наявності розвинутих професійних компетенцій, що забезпечують її просування в сфері вибраної спеціальності, формування стійкої потреби в саморозвитку, для успішного досягнення яких в умовах музично-педагогічного вишу необхідно цілеспрямовано формувати системний підхід і залучати всі методи педагогіки для розвитку сценічної майстерності музиканта як невід’ємної частини його професійних якостей. У статті окреслено педагогічні умови розвитку артистизму майбутніх музикантів, які полягають у застосуванні методів музичної педагогіки для розвитку свободи виразної реакції на художній зміст творів мистецтва; розвитку усвідомленого бажання подолання проблем, пов’язаних з публічним виступом; розвитку прагнення до творчої самореалізації і самопрезентації; організації тематичних художніх подій як етапу підготовки до виконавської діяльності; участі в концертній діяльності. Висвітлено питання формування компетентності учнів-музикантів шляхом оптимізації процесу професійного оволодіння музичним інструментом, адаптації студентів до проблемних, а для багатьох стресових ситуацій концертних виступів, а також максимальний розвиток та актуалізація творчого потенціалу. У статті авторами виділені критерії, показники сценічної майстерності майбутніх фахівців музичного мистецтва, акцентується увага на необхідності оволодіння студентами специфікою концертного виконавства, навичками сценічної побудови концертного номера. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Запоріжжя : КПУ, Видавничий дім "Гельветика" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 71. Том 1 | - |
dc.subject | принципи формування сценічних умінь у студентів | uk_UA |
dc.subject | майбутній учитель музичного мистецтва | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.title | Психологічні аспекти діяльності концертмейстера в музично-освітній сфері. | uk_UA |
dc.title.alternative | Наукова стаття | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гургула, Столярчук_стаття.pdf | 247,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.