Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://lpc-dspace.org.ua/jspui/handle/123456789/185| Назва: | Полідисциплінарний підхід фортепіанної освіти майбутніх вчителів музичного мистецтва. |
| Інші назви: | Наукова стаття |
| Автори: | Столярчук, Любов Іванівна Шуманська, Богдана Ростиславівна |
| Ключові слова: | полідисциплінарний підхід фортепіанна освіта фахівець інструментальна підготовка вчитель музичного мистецтва |
| Дата публікації: | 2021 |
| Видавництво: | Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика» |
| Серія/номер: | ;Вип. 44. Том 3 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто полідисциплінарний підхід у процесі фортепіанної підготовки як важливої і необхідної умови професійного становлення майбутніх вчителів музичного мистецтва. Актуальність дослідження підпорядкована сучасним викликам часу з урахуванням розширення предметного поля методологічних підходів до навчання на шляху формування фахової ідентичності особистості. Мета статті – розкрити сутність полідисциплінарного підходу у науковому дискурсі різних галузей знань та виявити особливості використання у контексті фортепіанної освіти майбутніх учителів музичного мистецтва. Подано узагальнену характеристику підходів до навчання, їхню класифікацію, проаналізовано відмінні особливості кожного з них, що передбачає вирішення методологічних труднощів конкретної дисципліни. Досліджено особливості поєднання перспектив декількох дисциплін, вплив на поглиблення і збереження власної методології, теоретичних та практичних висновків, без інтеграції у підсумку. Простежено їхній комунікаційний характер. Визначено фактори застосування зазначеного підходу у фортепіанній освіті, завдяки використанню низки навчальних предметів: історії музики та виконавства, знання з основного і додаткового музичного інструменту, особливостей акомпанування, аналізу музичних творів, а також педагогіки, психології та фахових методик. Виявлено практичну значимість застосування полідисциплінарного підходу, що сприяє підсиленню й поглибленню міжпредметних зв’язків згаданих дисциплін, зміні їхніх онтологічних та гносеологічних принципів. З’ясовано, що застосування різних підходів у процесі інструментальної підготовки забезпечить удосконалення майбутнім фахівцем потрібних виконавських знань та умінь, підсилить синтез теоретично-аналітичного аналізу і художньо-емоційного сприйняття фортепіанного твору через призму ґрунтовного особистісного осмислення, сприятиме власній творчій інтерпретації. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/185 |
| ISSN: | ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online) |
| Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Столярчук, Шуманська_ стаття.pdf | 308,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.