Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/185
Назва: Полідисциплінарний підхід фортепіанної освіти майбутніх вчителів музичного мистецтва.
Інші назви: Наукова стаття
Автори: Столярчук, Любов Іванівна
Шуманська, Богдана Ростиславівна
Ключові слова: полідисциплінарний підхід
фортепіанна освіта
фахівець
інструментальна підготовка
вчитель музичного мистецтва
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика»
Серія/номер: ;Вип. 44. Том 3
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто полідисциплінарний підхід у процесі фортепіанної підготовки як важливої і необхідної умови професійного становлення майбутніх вчителів музичного мистецтва. Актуальність дослідження підпорядкована сучасним викликам часу з урахуванням розширення предметного поля методологічних підходів до навчання на шляху формування фахової ідентичності особистості. Мета статті – розкрити сутність полідисциплінарного підходу у науковому дискурсі різних галузей знань та виявити особливості використання у контексті фортепіанної освіти майбутніх учителів музичного мистецтва. Подано узагальнену характеристику підходів до навчання, їхню класифікацію, проаналізовано відмінні особливості кожного з них, що передбачає вирішення методологічних труднощів конкретної дисципліни. Досліджено особливості поєднання перспектив декількох дисциплін, вплив на поглиблення і збереження власної методології, теоретичних та практичних висновків, без інтеграції у підсумку. Простежено їхній комунікаційний характер. Визначено фактори застосування зазначеного підходу у фортепіанній освіті, завдяки використанню низки навчальних предметів: історії музики та виконавства, знання з основного і додаткового музичного інструменту, особливостей акомпанування, аналізу музичних творів, а також педагогіки, психології та фахових методик. Виявлено практичну значимість застосування полідисциплінарного підходу, що сприяє підсиленню й поглибленню міжпредметних зв’язків згаданих дисциплін, зміні їхніх онтологічних та гносеологічних принципів. З’ясовано, що застосування різних підходів у процесі інструментальної підготовки забезпечить удосконалення майбутнім фахівцем потрібних виконавських знань та умінь, підсилить синтез теоретично-аналітичного аналізу і художньо-емоційного сприйняття фортепіанного твору через призму ґрунтовного особистісного осмислення, сприятиме власній творчій інтерпретації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/185
ISSN: ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії, методики музичної освіти та інструментальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Столярчук, Шуманська_ стаття.pdf308,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.