Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/165
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтрельбіцька, Олена Онуфріївна-
dc.contributor.authorПодолюк, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2022-10-21T08:17:05Z-
dc.date.available2022-10-21T08:17:05Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.other81.119-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/165-
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню основних аспектів сучасної галузі українського мовознавства – медіалінгвістики, до проблем вивчення якої належить функціонування мови в засобах масової комунікації, питання існування національних мов та міжмовних діалогів, вплив медіа на мовну свідомість, принципи організації та інформативності медіатекстів в соціокультурному вимірі. В епоху цифрового суспільства медіапростір виступає основним джерелом інформації та сферою впливу, тому актуальність дослідження мови медійного світу не викликає жодних сумнівів. Важливими підставами для більш глибокого вивчення медіалінгвістики є також інтегрований характер цієї дисципліни, що дозволяє широко застосувати її потенціал в освітньому процесі. У поданій розвідці стисло описано історію становлення та розвитку медіалінгвістичної традиції на теренах України. Залишаючись досить новим напрямом мовознавства, вітчизняна медійна лінгвістика представлена вагомими науковими дослідженнями, з-поміж яких значне місце належить працям науковців київського осередку медіалінгвістів під керівництвом професора Лариси Шевченко. Аналізуючи новий мовознавчий напрям як окрему галузь, чимало уваги відведено характеристиці основних положень цієї науки. Уточнено дефініцію базових понять та виділено найактуальніші питання медіалінгвістичних студій. Основна частина статті розкриває можливості роботи з медіатекстом як базовою категорією та теоретичною основою медійної філології. У процесі вивчення мовних явищ найефективнішими та найпопулярнішими для молоді є такі жанри, як реклама, блоги, коментар, пости в соціальних мережах, інформаційна стаття, презентаційні відеоролики та інші різновиди медіапродуктів. Таким чином, на сучасному етапі мовної освіти медійний текст виступає одним із найефективніших прийомів розвитку критичного мислення, креативності, комунікативної компетентності та медіаінформаційної грамотності молодого покоління.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКомунальний заклад вищої освіти "Луцький педагогічний коледж" Волинської обласної радиuk_UA
dc.relation.ispartofseries«Гуманітарні науки»;№ 1-
dc.subjectмедіалінгвістикаuk_UA
dc.subjectмедіатекстuk_UA
dc.subjectмовна освітаuk_UA
dc.subjectмедіатехнологіїuk_UA
dc.subjectмовознавствоuk_UA
dc.subjectмедіакомпетентністьuk_UA
dc.titleМедіалінгвістичні тенденції на сучасному етапі розвитку мовної освіти в Україні.uk_UA
dc.title.alternativeнаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стрельбіцька_Медіалінгвістичні тенденції.pdf735,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.