Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/159
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорінчук, Наталія Юріївна-
dc.contributor.authorКорінчук, Володимир Васильович-
dc.date.accessioned2022-10-20T17:01:10Z-
dc.date.available2022-10-20T17:01:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.otherУДК 510-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/159-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність забезпечення прикладної та професійної спрямованості викладання математики і вищої математики та їх роль у формуванні професійної компетентності майбутніх молодших спеціалістів, яких готують заклади вищої освіти І-ІІ рівня акредитації та у закладах професійно-технічної освіти, розглянуто деякі шляхи її реалізації у вищому навчальному закладі при читанні лекцій, проведенні практичних занять, виконанні студентами розрахунково-графічних, курсових і дипломних робіт, їх участі у науково-дослідній та винахідницькій роботі.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий журнал ЛНТУ "Комп`ютерно-інтегровані технології: освіта, наука, виробництво".uk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectнайбільше та найменше значення функції, критичні точки функції, професійна спрямованість, методи оптимізації, професійна компетентність, прикладні задачіuk_UA
dc.titleРОЛЬ ОПТИМАЛЬНИХ ТА ПРИКЛАДНИХ ЗАДАЧ З МАТЕМАТИКИ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШОГО СПЕЦІАЛІСТАuk_UA
dc.title.alternativeнаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія природничо-математичних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.Стаття Корінчук Н.Ю..pdf289,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.