Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/143
Назва: Гармонія педагогічних впливів за В. Сухомлинським: ключові домінанти.
Автори: Богдан, Зоя Петрівна
Зиско, Віта Віталіївна
Шуль, Галина Кузмівна
Ключові слова: парадигма освіти
освітньо-виховне середовище
гармонія педагогічних впливів
педагогічна спадщина В.Сухомлинського
гуманна педагогіка
Дата публікації: 2021
Видавництво: Нaукoвий чacoпиc «Іноваційна педагогіка». Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій, Одеса
Серія/номер: Інноваційна педагогіка;Вип.32
Короткий огляд (реферат): У статті на основі грунтовного аналізу наукового доробку В. Сухомлинського та сучасних науковців визначено актуальність вибраного аспекту дослідження. Окреслено мету та виявлено маловивчені позиції заявленої проблеми. У контексті дослідження з'ясовано сутність понять "гармонія", "педагогічний вплив". Аналіз наукового фонду дав можливість визначити провідні принципи на основі функції педагогічного впливу. В. Сухомлинський вважав, що носієм і каталізатором високої людської духовності є музичне мистецтво. Педагог застерігав менше проводити з вихованцями лекцій, бесід, вечорів запитань і відповідей про любов, а більше слухати музику, що оспівує це почуття. Через пісню, гру на музичних інструментах, слухання музики виховується емоційна чуйність, прагнення до добра, тонкість звучання слова. У статті зроблено виважені висновки та окреслено перспективи подальшого дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://localhost/jspui/handle/123456789/143
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії, методики музичної освіти та інструментальної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гармонія педагогічних впливів.pdf18,81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.