Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧетверикова, Тетяна Георгіївна-
dc.contributor.authorКлехо, Олена Веніамінівна-
dc.date.accessioned2022-10-18T12:58:46Z-
dc.date.available2022-10-18T12:58:46Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.32840/1992-5786.2021.75-3.27-
dc.identifier.otherУДК 37.091.3:004.08(477.82)(045)-
dc.identifier.urihttp://www.pedagogy-journal.kpu.zp.ua/index.php/archiv?id=141-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/134-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності із застосуванням цифрових онлайн-інструментів. Відзначено, що використання технологій дистанційного та змішаного навчання у сучасній школі є невід'ємною складовою організації освітнього процесу, що зумовлює актуальність формування вмінь майбутніх педагогів ефективно використовувати онлайн-сервіси для підготовки до уроків, організації віддаленої взаємодії та комунікації між учасниками освітнього процесу. У роботі проаналізовано останні публікації дослідників та викладачів-практиків і наголошено, що при підготовці фахівців у галузі освіти слід враховувати швидкий технологічний прогрес у розвитку Інтернет-технологій. Зазначено, що на часі оновлення змісту освітніх програм підготовки фахівців у галузі освіти та зміна підходів до викладання інформатичних дисциплін, зокрема на останніх курсах педагогічних вузів. Це зумовило основний напрямок дослідження – формування змістового наповнення практичного курсу дисципліни «Прикладна інформатика» для студентів педагогічного коледжу з урахуванням специфіки майбутньої професійної діяльності вчителя початкової школи. У ході дослідження було виявлено значну зацікавленість студентами у виконанні завдань, які дотичні до майбутньої професійної активності. У зв’язку з цим можна резюмувати, що успішність ефективної підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності значною мірою залежить від змістового наповнення завдань практичного спрямування. Зважаючи на це, було запропоновано завдання практичних робіт із врахуванням тих видів діяльності, які вчитель виконує під час своєї професійної активності: розробка методичних матеріалів (електронний підручник, роздаткові та дидактичні матеріали), електронні системи для перевірки знань, засоби для демонстрації (інтерактивні презентації різних видів та запис відеопояснення), організація групової роботи та самопрезентація своєї діяльності (створення сайту-візитівки).uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПедагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школахuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;No 75, Т. 3-
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школиuk_UA
dc.subjectцифрові інструментиuk_UA
dc.subjectІнтернет-технологіїuk_UA
dc.subjectонлайн-сервісиuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectтехнології дистанційного та змішаного навчанняuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутніх учителів початкової школи до використання цифрових інструментів у професійній діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія природничо-математичних дисциплін



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.