Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/131
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Світлана Михайлівна-
dc.contributor.authorРаковець, Степан Вікторович-
dc.date.accessioned2022-10-17T22:30:10Z-
dc.date.available2022-10-17T22:30:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.issn2311-5491-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/131-
dc.description.abstractУкраїнський музичний фольклор є важливим засобом виховання культури поведінки учнів початкової'школи. У статті розкриваються особливості використання українського музичного дитячого фольклору на уроках музичного мистецтва, висвітлюється роль музичного фольклору у формуванні культури поведінки молодших школярів. Автори наводять приклади використання українських народних пісень, ігор, хороводів, які сприяють вихованню культури пове¬дінки учнів початкової школи. На основі аналізу збірника В. Верховинця «Весняночка» автори пропонують дієві форми та методи використання дитячого ігрового фольклору для формування моральних цінностей учнів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherІнноваційна педагогіка. Одесаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesТеорія і методика виховання;Вип.4, т.2-
dc.subjectукраїнський музичний фольклорuk_UA
dc.subjectкультура поведінки учнівuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectмузичне мистецтвоuk_UA
dc.subjectмузична граuk_UA
dc.subjectнародна пісняuk_UA
dc.titleУкраїнський музичний фольклор як засіб виховання культури поведінки молодших школярівuk_UA
dc.title.alternativeНаукова статтяuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Циклова комісія методики музичної освіти та вокально-хорової підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
04.pdf104,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.