Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://localhost/jspui/handle/123456789/127
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТриндюк, Валентина Анатоліївна-
dc.contributor.authorСкробака, Юлія Сергіїївна-
dc.date.accessioned2022-10-17T20:29:04Z-
dc.date.available2022-10-17T20:29:04Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.issnISSN 2786-4758-
dc.identifier.urihttp://localhost/jspui/handle/123456789/127-
dc.description.abstractУ статті проведено теоретичний аналіз поняття граматична компетентність, що полягає у формуванні рецептивної та репродуктивної навичок. Граматична іншомовна компетентність розглядається у статті як здатність студентів розпізнавати граматичні структури та правильно використовувати їх у повноцінній міжкультурній комунікації. Зазначається, що навчання граматики у немовному закладі вищої освіти зосереджено на активізацію отриманих у школі граматичних навичок та їх усвідомлення у новому професійно-спрямованому та науковому контексті. Основна увага приділяється дослідженню рецептивної граматичної навички читання, яка націлена на розпізнавання граматичних форм і співвіднесення їх з певним значенням. Вона є однією з передумов вміння розуміти думки інших людей в усній і письмовій формах. Важливим завданням викладача є сформулювати правило-інструкцію, яке вказує на граматичну форму і зміст граматичного явища і повинне в логічній послідовності викладати ті розумові дії, які має виконати студент, щоб впізнати і зрозуміти граматичне явище в тексті. Сформованість рецептивної граматичної навички є важливою умовою формування репродуктивної навички, яка передбачає правильне використання граматичного явища в говорінні та письмі. Засобом для розвитку іншомовної граматичної компетентності є використання автентичних інформаційних новин. Даний прийом забезпечує зв’язок із життям та практичним застосуванням мови, передбачає непримусове вивчення складних граматичних явищ та формування іншомовної граматичної компетентності. У статті подано критерії відбору новин: відповідність теми, мовний контент, генеративність, придатність завдання. Наголошено на тому, що слід акцентувати увагу на граматичних особливостях інформаційних новин, які потребують попереднього пояснення студентам перед читанням. Зазначено переваги впровадження інформаційних новин на занятті з іноземної мови.uk_UA
dc.publisherЛуцький педагогічний коледжuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectіншомовна граматична компетентністьuk_UA
dc.subjectінформаційні новиниuk_UA
dc.subjectрепродуктивна граматична навичкаuk_UA
dc.subjectрецептивна граматична навичкаuk_UA
dc.subjectчитанняuk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ АВТЕНТИЧНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ НОВИНuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Триндюк В.А._стаття_Академічні студії 2022.pdf457,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.