Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/127
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Триндюк, Валентина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Скробака, Юлія Сергіїївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-17T20:29:04Z | - |
dc.date.available | 2022-10-17T20:29:04Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-4758 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/127 | - |
dc.description.abstract | У статті проведено теоретичний аналіз поняття граматична компетентність, що полягає у формуванні рецептивної та репродуктивної навичок. Граматична іншомовна компетентність розглядається у статті як здатність студентів розпізнавати граматичні структури та правильно використовувати їх у повноцінній міжкультурній комунікації. Зазначається, що навчання граматики у немовному закладі вищої освіти зосереджено на активізацію отриманих у школі граматичних навичок та їх усвідомлення у новому професійно-спрямованому та науковому контексті. Основна увага приділяється дослідженню рецептивної граматичної навички читання, яка націлена на розпізнавання граматичних форм і співвіднесення їх з певним значенням. Вона є однією з передумов вміння розуміти думки інших людей в усній і письмовій формах. Важливим завданням викладача є сформулювати правило-інструкцію, яке вказує на граматичну форму і зміст граматичного явища і повинне в логічній послідовності викладати ті розумові дії, які має виконати студент, щоб впізнати і зрозуміти граматичне явище в тексті. Сформованість рецептивної граматичної навички є важливою умовою формування репродуктивної навички, яка передбачає правильне використання граматичного явища в говорінні та письмі. Засобом для розвитку іншомовної граматичної компетентності є використання автентичних інформаційних новин. Даний прийом забезпечує зв’язок із життям та практичним застосуванням мови, передбачає непримусове вивчення складних граматичних явищ та формування іншомовної граматичної компетентності. У статті подано критерії відбору новин: відповідність теми, мовний контент, генеративність, придатність завдання. Наголошено на тому, що слід акцентувати увагу на граматичних особливостях інформаційних новин, які потребують попереднього пояснення студентам перед читанням. Зазначено переваги впровадження інформаційних новин на занятті з іноземної мови. | uk_UA |
dc.publisher | Луцький педагогічний коледж | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
dc.subject | іншомовна граматична компетентність | uk_UA |
dc.subject | інформаційні новини | uk_UA |
dc.subject | репродуктивна граматична навичка | uk_UA |
dc.subject | рецептивна граматична навичка | uk_UA |
dc.subject | читання | uk_UA |
dc.title | РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ АВТЕНТИЧНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ НОВИН | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Триндюк В.А._стаття_Академічні студії 2022.pdf | 457,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.