Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/124
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жорняк, Богдана Євгеніївна | - |
dc.contributor.author | Ткачук, Світлана Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Юрчук, Оксана Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-17T19:17:06Z | - |
dc.date.available | 2022-10-17T19:17:06Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://localhost/jspui/handle/123456789/124 | - |
dc.description.abstract | Актуальність порушеної у статті проблеми формування самоосвітньої компетентності майбутнього учителя музичного мистецтва зумовлена докорінними змінами, що відбуваються у сучасному суспільно-політичному, економічному і культурному житті України, в національній освіті, музичній теорії та практиці. Основною вимогою сучасної музичної педагогічної освіти є підготовка висококваліфікованого, грамотного і освіченого педагога-музиканта зі сформованими професійними компетентностями, що забезпечують в умовах кардинальних соціальних і культурних перетворень, інтенсивного розвитку Нової української школи здатність до особистісного та професійного самовдосконалення, творчої реалізації педагогічно важливих функцій – освітньої, виховної, науково-методичної, соціально-педагогічної, організаторської, культурно-просвітницької та інших. Сьогодні проблема професійної підготовки вчителів мистецьких дисциплін особливо актуальна, оскільки мистецька освіта має важливе значення у загальній освіті й вихованні молоді, підготовці її до майбутньої творчої діяльності. У статті автори розглядають самоосвітню компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як його професійно-особистісну характеристику, що базується на внутрішній мотивації та розвинених пізнавальних інтересах до постійного і систематичного поповнення знань – фахових, психологічних, методичних, загальнокультурних. Ці знання забезпечують здатність успішно проектувати свій подальший загальний і професійний розвиток. В цьому контексті, автори дають таке визначення самоосвітній компетентності майбутнього педагога: це системне інтегративне явище його послідовної професіоналізації, характеристика активної навчально-пошукової діяльності, що веде до позитивних професійних змін на шляху до педагогічної майстерності. У змісті статті обґрунтовано структуру формування самоосвітньої компетентності майбутнього педагога-музиканта, що ґрунтується на його самостійній навчально-пізнавальній, інформаційно-пошуковій, дослідно-експериментальній і художньо-творчій діяльності, визначенні для себе і прогнозуванні результатів самонавчання. | uk_UA |
dc.publisher | КЗВО "Луцький педагогічний колекдж" Волинської обласної ради | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ISSN 2786-4758 (Print); | - |
dc.subject | педагогічна грамотність, педагогічний досвід, професійна педагогічна освіта, самоосвіта, самоосвітня компетентність. | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА | uk_UA |
dc.title.alternative | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Б.Жорняк, С.Ткачук, О. Юрчук_стаття.docx | 43,89 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.