Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://localhost/jspui/handle/123456789/120
Назва: | Методологічні та методичні принципи розробки програми професійного виховання особистості майбутнього учителя музичного мистецтва |
Інші назви: | Стаття |
Автори: | Жорняк, Богдана Євгеніївна |
Ключові слова: | учитель музичного мистецтва, програма професійного виховання особистості, система виховання, принципи виховання |
Дата публікації: | вер-2021 |
Видавництво: | Видавничий дім "Гельветика" |
Серія/номер: | ISSN 2786-4738 (Print); |
Короткий огляд (реферат): | У статті обґрунтовуються теоретико-методологічні аспекти програми професійного виховання особистості майбутнього учителя музичного мистецтва та подаються методичні поради і рекомендації щодо розробки відповідної програми у закладах вищої освіти. Автор розглядає проблему виховання особистості молодого педагога з позицій сучасної соціокультурної ситуації, пов’язаної з реформою вищої педагогічної освіти, новими тенденціями в освіті, в контексті різнобічного його соціального, інтелектуального і фахового розвитку – опанування ґрунтовною музичною освітою, формування естетичних поглядів і почуттів, світогляду, високих морально-духовних якостей, засвоєння ним вироблених людством життєвих ідеалів і суспільно значущих цінностей, важливих для особистісного загального і творчого професійного становлення та розвитку. Це вимагає побудови у закладі вищої освіти освітнього процесу на засадах гуманізму і демократизму, внутрішньої свободи, особистісно орієнтованого підходу у вихованні, що забезпечує успішну соціалізацію майбутнього педагога у житті та майбутній професійній діяльності на ринку освітніх послуг. В межах статті визначено головні напрямки фахової підготовки майбутнього учителя музичного мистецтва, зумовлені сучасними соціальними потребами, світовими тенденціями розвитку освіти, важливими принципами і функціями процесу професійного виховання особистості педагога. Автор пропонує зміст і форми організації освітнього процесу, підпорядковані логіці професійно-особистісного розвитку студента-музиканта. Головним джерелом виховання майбутнього учителя музичного мистецтва є саме мистецтво, яке розвиває його інтелект, високу ерудицію, загальну емоційну сферу, художні смаки та естетичні цінності, формує його професійну творчість. Виховання ціннісного ставлення до суспільства, педагогічної праці та мистецтва виявляється в особистісному зростанні майбутнього учителя музичного мистецтва, його гармонійному загальному розвитку і здатності успішно самореалізуватись і самоутвердитись в соціумі як професіонал, митець, носій і пропагандист музичної культури. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://localhost/jspui/handle/123456789/120 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра музичного мистецтва |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
№2 Академ. студ. Б. Жорняк_стаття..docx | 35,2 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.